Diskuse

Nevěřím.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MM

Spojenecká smlouva Velké Británie s ČSR neexistovala!

11 1
možnosti
JL

Nebudu odsuzovat vas postoj. Jste svobodny clovek a svobodne se rozhodujici. Muj nazor jsem postavil proti vasemu, pane Rehaku. Verim v potrestani vsech debilu, kteri hazi uz skoro 100 letou svetovou umluvu za hlavu. Ta zakazuje uziti chemickych zbrani v jakemkoliv pripade.

Behem poslednich let, v syrii byli pouzity chemicke latky na civilisty asi 200x. Svetove agentury toto potvrzuji. Nikdo, mimo armady Assada, nema kapacitu tyto latky dopravit na misto. Hovorim o delech a letecke moznosti. To je zaklad me viry, meho presvedceni.

Lonsky nalet Assada nepoucil. Pouzil chemicke latky letos jiz po treti. Posledni melo 75 obeti. Rusko, ktere se zavazalo pomoc zlikvidovat tyto zbrane 2013, nesplnilo svuj zavazek. Dokonce pan Lawrov (MZ) dokaze lhat svetu o britske moznosti tyto latky pouzit v Syrii k svemu prospechu.

To jsou moje duvody podpory naletu na mista vyroby techto zbrani. Dekuji USA, Britanii a Francii za tento akt humanity. Dekuji panu Stropnickemu a cele vlade za podporu Ceske republiky v teto akci proti bestialnimu aktu diktatora.

10 2
možnosti

Jako akt humanity označit bombardování, na to člověk musí být úplně mimo realitu. Neargumentoval jsem, že Assad nepoužil chemické zbraně, stejně jako vy nemůžete dokázat, že je použil. Stačí vnímat širší souvislosti a použít to kritické myšlení,kterým se všichni demokraté zaklínají a pochopíte, že nejsme sto objektivně posoudit situaci v Sýrii a už vůbec tam nelze používat nějaká jinde nastavená měřítka. Můžeme se jen pokusit chápat co se tam děje a zaujmout stanovisko.

0 1
možnosti
MP

Příliš si hrajete s minulostí a ještě nepřesně.Ventilujete jako malé dítě jenom svoje subjektivní pocity.A co takhle katyňský masakr Poláků Rusy, přepadení Polska 17.9.1939 Rusy, kdy Polácí těžce bojovali s Němci,Maďarsko 1956 a ruská agrese, a konec konců Československo 1968 atd.a lživé "důvody" Rusů...to s Vaší dušičkou nezahejbalo ??

9 2
možnosti
JK

J65i41r68k28a 78K20o62r56n

14. 4. 2018 15:59

Věřit ruské hordě je diagnoza

10 3
možnosti

Já nevěřím vám, ani slovo....Rv

8 3
možnosti
JK

J85i96r24i 19K12u23c16e66r81a

14. 4. 2018 15:25

já s vámi ve většině souhlasím, jen nevěřím ani Rusku

1 0
možnosti
PV

P52a90v55e87l 58V70é78b27r

14. 4. 2018 15:46

Já zase souhlasím s vámi. Když nic jiného, tak USA nás ještě nepřepadly. To Rusáci, či Němci - to byla jinší káva...

4 0
možnosti
MD

Neverim blogu ktory prekruca historicke fakty:

"Nevěřím Velké Británii pro jejich zradu spojenecké smlouvy s ČSR, Francii za to, že se k ní tenkrát přidala."

CSR mala podpisanu spojenecku zmluvu s Francuzkom. Velka Britania nemala voci CSR ziadne zavazky.

9 1
možnosti
VS

Takže vlastně všechno bylo. To jsem fakt rád.

0 2
možnosti
Foto

Zdejší bolševici vám zatleskaji

15 3
možnosti
MS

Zkuste si poslechnout Rona Paula.

http://urly.fi/WlC

Nejen zdejší bolševici mají pochybnosti.

3 1
možnosti
AP

Celý blog jste vlastně mohl shrnout do jedné věty.

Nevěřím spojencům, protože věřím Rusku, a proto podporuji jeho narativ.

15 4
možnosti
KP

Svet neni tak jednoduchy jak se muze z Beloruska zdat. Predstavte si, ze rada lidi ma na tuto udalost zcela opacny nazor nez Vy. Nemusi to byt ani milovnici Putina.

6 3
možnosti
  • Počet článků 274
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1387x
Zprvu jsem hledal deníček, kam bych zapsal vzpomínky, vystrašen matčinou ztrátou paměti. Potom jsem se stal závislý na karmě a následně jsem rozpoznal, jak jsem si tím pěstoval ego a dal jsem si oddech, Ten co byl nakopnut vlastní botou, teď píše pro sebe a pro kohokoliv proto, aby si v sobě udělal jasno. Hemžící se myšlenky jsou chaotické. Je třeba je svázat a podrobit kritice, aby po nich něco zbylo.


Large Visitor Globe