Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VH

Hmmm. Takže jsme si měli nechat Škodovku. Malou, ale naši. Můžete odhadnout, kolik aut by vyráběla (pokud by vůbec existovala)?

Tušíte, proč s VW fúzovaly značky (významnější, než Škoda) Audi, Seat, Porche, Lomborghini, Bentley a další? Pošeptám Vám to: Protože by jako sóloví hráči nepřežily. (Obdobně je to i ostatními světovými značkami a koncerny.)

Že zde máme nové automobilky s cizími majiteli? Vy víte o jiných příležitostech, jak zaměstnat 6,5 tisíce převážně manuálních zaměstnanců?

0 0
možnosti
PK

No bohužel, ale Škodovka by se bez injekcí od VW asi nepostavila sama na nohy.

0 0
možnosti
  • Počet článků 274
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1387x
Zprvu jsem hledal deníček, kam bych zapsal vzpomínky, vystrašen matčinou ztrátou paměti. Potom jsem se stal závislý na karmě a následně jsem rozpoznal, jak jsem si tím pěstoval ego a dal jsem si oddech, Ten co byl nakopnut vlastní botou, teď píše pro sebe a pro kohokoliv proto, aby si v sobě udělal jasno. Hemžící se myšlenky jsou chaotické. Je třeba je svázat a podrobit kritice, aby po nich něco zbylo.


Large Visitor Globe