Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JJ

Tak zase židi můžou za všecko?

1 0
možnosti
Foto

Jsem ateista, ale hlásím se ke křesťanské etice, která je základem evropské kultury.

Četl jsem Benjamina Kurase a sdílím s ním většinu názorů - Evropu si musíme ubránit PROTI VŠEM nekřesťanským ANTIKULTURÁM!

3 0
možnosti

Karma.

Snaha odstranit hranice států a nahradit je hranicemi regionů řízenými německým EU z Bruselu příliš nevyšla, ale bude pokračovat. Důvodem je omezení vlivu vlád jednotlivých států a potlačení přirozeného nacionalismu.

Islamizace v některých státech EU už překročila mez, což potvrdila Merkelová svým prohlášením, že Islám patří k Německu, protože už dnes v Německých volbách nemůže pohrdat hlasy milionů přistěhovalců. Ve skutečně už možná chtěla říci, že Islám patří k EU, ale stejně to bude prosazovat.

Čím víc bude růst Islamizace v EU, tím více bude růst napětí v těchto státech. Lidé již dnes utíkají z měst a stěhují se raději na venkov, ale to růst napětí nezastaví. Otázkou je pouze, kdy převezme v EU moc Islám a zda budou přistěhovalci čekat, až početně přerostou původní obyvatele EU, nebo to spustí mnohem dřív s násilím?

5 1
možnosti
JS

Prime minister Orban v Madarsku jiz zakazal Sorosovu Mezinarodni Universitu a jde tvrde proti "neziskovkam" financovanych a rizenych ze zahranici. Priklad hodny nasledovani.

https://hotair.com/archives/2018/01/18/hungary-verge-effectively-banishing-george-soros/

18 1
možnosti
  • Počet článků 274
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1387x
Zprvu jsem hledal deníček, kam bych zapsal vzpomínky, vystrašen matčinou ztrátou paměti. Potom jsem se stal závislý na karmě a následně jsem rozpoznal, jak jsem si tím pěstoval ego a dal jsem si oddech, Ten co byl nakopnut vlastní botou, teď píše pro sebe a pro kohokoliv proto, aby si v sobě udělal jasno. Hemžící se myšlenky jsou chaotické. Je třeba je svázat a podrobit kritice, aby po nich něco zbylo.


Large Visitor Globe