Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

No mě stačí, když mi nějaký matematik objasní postup, z jeho pohledu , triviální rovnice,,

1) Vybavte si poslední číslici vašeho mobilního telefonu.

2) Vynásobte toto číslo dvěma.

3) Připočtěte 5.

4) Výsledek znásobte padesáti.

5) Připočtěte 1767. 6) A teď odečtěte rok svého narození. Výsledek je trojmístné číslo: první je poslední číslice vašeho telefonu a zbylé dve prozrazují váš věk v tomto roce. Protože jinak skutečně začínám věřit na život v matrixu...;-O

1 0
možnosti

Potřeboval jsem si sepsat nějaké myšlenky na základě smutné zkušenosti s několika reakcemi na volební preference. Nenutím nikoho věřit na konspirace, ale omezení, které některým lidem stačí na vybudování světonázoru je ten matrix, který jsem měl na mysli. To vám ale jistě nemusím vysvětlovat.

Ne že bych toužil po nějaké reflexi, ale díky za úlohu. Pobavila. Není právě váš příklad důkazem matrixu? (Nevychází pro číslo 1 Tam se odebráním 50ti z výsledku dopídíte věku)

0 0
možnosti
  • Počet článků 274
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1387x
Zprvu jsem hledal deníček, kam bych zapsal vzpomínky, vystrašen matčinou ztrátou paměti. Potom jsem se stal závislý na karmě a následně jsem rozpoznal, jak jsem si tím pěstoval ego a dal jsem si oddech, Ten co byl nakopnut vlastní botou, teď píše pro sebe a pro kohokoliv proto, aby si v sobě udělal jasno. Hemžící se myšlenky jsou chaotické. Je třeba je svázat a podrobit kritice, aby po nich něco zbylo.


Large Visitor Globe