Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

M88i55l43a29n 69N78o10v15ý

21. 3. 2014 23:49

Díky Dane za perfektní článek--rozhodně KARMAV!. Zatím bohužel ve stupni chápání, jak to vlastně všechno funguje, totálně jako lidstvo selháváme a přitom je vysvětlení tak blízko, leč tajeno. Jsem smutný z toho, že se velebí neustále lidé, kteří za sebou mají sice mnoho let těchto "přímých" zkušeností, ale stále vztahují svoji víru někam mimo "nás" resp. sebe. Bohabojnost se totálně zakořenila a pokud v sobě nenajdeme skutečné odhodlání tyto kořeny přervat, tak se tento vskutku dokonalý mechanizmus na ovládání lidského vědomí bude rozrůstat dál a dál. Jinak vynikající článek. Perfekt! a díky ještě jednou!!R^:-)

0 0
možnosti

Tak především "se filosofovalo" už mnohem dříve, než v době, kdy žil Tomáš Akvinský.

A za další, věda se provozovala právě v klášterech.

A "za podmínky, že vyloučíme rozum"? Zřejmě považujete za rozum jen jeho osvícensko-scientistickou deformaci. I docent na univerzitě nám říkal, že v historii nebylo racionálnějšího období než - scholastika.

0 0
možnosti
Foto

Pan Grygar astronom a věřící  je podle vás odtržen od reality.?

1 0
možnosti

Tito lidé se buď pokouší spojit svět víry a vědy. Přesně to jsem měl na mysli, kdyř jsem psal o NWO. Nebo ti pánové žijí dva světy.

0 0
možnosti
Foto

Co vám říká kněz a učenec Jan Salisbury vynikl mimo jiné i jako astronom, který vytyčil jasné hranice mezi astronomií, tj. vědou a astrologií čili pověrou. Co třeba říkáte tomu, že  35 kráterů na Měsíci jmenuje po jezuitských přírodovědcích a matematicích, jsou církevní příspěvky k astronomii

2 0
možnosti
  • Počet článků 274
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1387x
Zprvu jsem hledal deníček, kam bych zapsal vzpomínky, vystrašen matčinou ztrátou paměti. Potom jsem se stal závislý na karmě a následně jsem rozpoznal, jak jsem si tím pěstoval ego a dal jsem si oddech, Ten co byl nakopnut vlastní botou, teď píše pro sebe a pro kohokoliv proto, aby si v sobě udělal jasno. Hemžící se myšlenky jsou chaotické. Je třeba je svázat a podrobit kritice, aby po nich něco zbylo.


Large Visitor Globe