Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PH

petrph

31. 8. 2011 17:13
jak je vidět

Ta nejednoduší je vyžadovat všechny druhy daní. nejen ty přímé a nepřímé, ale taky zdravotní,sociální, důchodové (neříkejme tomu pojištění, je to skutečně daň),  spotřební, dopravní (dálniční známky, mýta),cla, nemovitostní, dědické, ekologické,prodejní , darovací, soudní,televizní, kulturní, autorské, ...........:-)

0 0
možnosti
O

oslik

31. 8. 2011 14:48
Proč

by měli být všichni dotovaní stejným, nepodmíněným příjem? Já k lenochům a vyžírkům žádnou citovou vazbu nemám, a ty, ke kterým ji mám, do práce už nějak naženu. Já zkrátka nechci lenochy a vyžírky dotovat z daní, které do systému odvedu, ať to jsou flákači sedící na lavici na sociálce, nebo vyžírkové sedící v poslanecké lavici a dozorčích radách státních firem. Jen ať si hezky svůj příjem zaslouží.

0 0
možnosti

redan1

31. 8. 2011 15:35
Re: Proč

No a v tom je právě to kouzlo, vy ten nepodmíněný příjem dostanete také. Nenastane tak krizová situace z nedostatku oběživa. Až vám ti lenoši a vyžírkové vypálí dům, zapálí auto a ještě vás praští železnou trubkou přes hlavu, protože vy máte a umíte, nebo budete muset vydávat polovinu příjmu na ochranu majetku, přesto že ho stejně nakonec neochráníte. Pak možná přestanete hájit systém, který nerovnost zvětšuje.

0 0
možnosti
  • Počet článků 274
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1387x
Zprvu jsem hledal deníček, kam bych zapsal vzpomínky, vystrašen matčinou ztrátou paměti. Potom jsem se stal závislý na karmě a následně jsem rozpoznal, jak jsem si tím pěstoval ego a dal jsem si oddech, Ten co byl nakopnut vlastní botou, teď píše pro sebe a pro kohokoliv proto, aby si v sobě udělal jasno. Hemžící se myšlenky jsou chaotické. Je třeba je svázat a podrobit kritice, aby po nich něco zbylo.


Large Visitor Globe