Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

milanalois

4. 5. 2010 16:47
Čemu nerozumíte?

Mně to přijde naprosto jasné.

Ale protože se to nedá nakreslit, musí se to popsat, což jde nejlépe matematicky, že...

0 0
možnosti

Erdan

4. 5. 2010 17:32
Re: Čemu nerozumíte?

Nevím jak jste přišel na to, že bych nerozuměl?  8-o Vašimi slovy: Vždyť je to úplně jasné. Byla řeč jen o tom jak si to představit, Vy to asi zvládáte hravě. Nezbývá než závidět :-/

0 0
možnosti

Liborcermak

4. 5. 2010 13:21
Nekonečborozměrný prostor

Podobnou tématikou se zabírám už léta. zde jsou moje myšlenky: http://liborcermak.blog.idnes.cz/r/16812/multidimenzionalni-prostor.html

0 0
možnosti

petrhajek.blog.idnes.cz

4. 5. 2010 11:39
zajimave, ale chybi mi pridana hodnota

je to jen citace z jineho clanku. Viz. kodex blogera: "Cizí text lze v článku použít pouze v rámci citace ... pokud souvisí s obsahem článku, netvoří-li však větší část textu tohoto článku.

Jinak na tema 4D krychle je krasna povidka R. A. heinleina "Domecek jako klicka' (vysel tusim ve sborniku "Tezka planeta").

0 0
možnosti
  • Počet článků 274
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1387x
Zprvu jsem hledal deníček, kam bych zapsal vzpomínky, vystrašen matčinou ztrátou paměti. Potom jsem se stal závislý na karmě a následně jsem rozpoznal, jak jsem si tím pěstoval ego a dal jsem si oddech, Ten co byl nakopnut vlastní botou, teď píše pro sebe a pro kohokoliv proto, aby si v sobě udělal jasno. Hemžící se myšlenky jsou chaotické. Je třeba je svázat a podrobit kritice, aby po nich něco zbylo.


Large Visitor Globe