Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ratje

8. 9. 2008 14:52
dokonale

 

Pri cteni vasich clanku prozivam naprostou rozkos z Vasich ironickych vtipnych textu misici se s uzasem a horkosti nad tehdejsi dobou (boha jeho, fakt to tak mohlo v Rusku fungovat?).

 Sobecky doufam (nic zleho vam nepreju!), ze Vas napresrok poslali na brigadu na Sibir, takze tento skvely historicky cestopis do zeme neomezenych moznosti bude mit pokracovani...

0 0
možnosti

Linde CZ

6. 9. 2008 23:41
Super

:-)

0 0
možnosti

erben3

6. 9. 2008 14:16
.

Veliká karma. Všechny díly jsem přečetl jedním dechem. A musím říct, že Vás obdivuji, kam jste se to vydal. Já bych na to, a to ani v době hluboké totality, neměl žaludek.R^

0 0
možnosti

sugoll

6. 9. 2008 11:25
Děs :-)

Zaplaťpámbu, že už to (doufám) máme za sebou. Pamětníkovi náleží karma :-)

0 0
možnosti

redan1

6. 9. 2008 12:53
Re: Děs :-)

Kdyby se dávala karma za diskuzi tak vás odměním. Připadám si vycucanej jako citrón a taky už jsem šťastnej, že to mám za sebou ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 274
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1387x
Zprvu jsem hledal deníček, kam bych zapsal vzpomínky, vystrašen matčinou ztrátou paměti. Potom jsem se stal závislý na karmě a následně jsem rozpoznal, jak jsem si tím pěstoval ego a dal jsem si oddech, Ten co byl nakopnut vlastní botou, teď píše pro sebe a pro kohokoliv proto, aby si v sobě udělal jasno. Hemžící se myšlenky jsou chaotické. Je třeba je svázat a podrobit kritice, aby po nich něco zbylo.


Large Visitor Globe