Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

xlb2

1. 5. 2008 13:11
to teda sorry

ale srovnavat genialitu Gaudiho s prumernosti Kaplickeho je drzost. mimochodem, v Praze se toho postavilo jiz dost na co jsem hrdy nikdy nebyl a nikdy nebudu... KCP na Vysehrade, Nová scéna ND, Federální shromáždění a podobne architektonicke skvosty uz dostatecne hyzdi mesto, tak proc v tom pokracovat.

0 0
možnosti

belgian chocolate

1. 5. 2008 13:28
ještě přidejte

zmačkanou plechovku od piva

0 0
možnosti

nonick

1. 5. 2008 13:06
Rozdíly tu jsou:

1) Pan architekt Koucký může sám projektovat - pan architekt Kaplický ne

2) V dynamickém řešení mostu se propojila estetika s funkčností - v Kaplického návrhu se chce jako architektura tvářit design vnějšího (zeleného? zlatého?) pláště knihovny...

3) Řešení Mariánského mostu je vpravdě nadčasové a moderní - plášť Kaplického knihovny ve stylu připomínající "retro sci-fi" ze 60. let je zastaralý už dnes...

4) Nevím, jak v Ústí n. Labem probíhalo výběrové řízení, ze kterého vzešel vítězný návrh Arch. Kouckého - vítězný návrh Kaplického knihovny však podmínky zadání výběrového řízení nesplňoval...

Tož asi tak...;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 274
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1387x
Zprvu jsem hledal deníček, kam bych zapsal vzpomínky, vystrašen matčinou ztrátou paměti. Potom jsem se stal závislý na karmě a následně jsem rozpoznal, jak jsem si tím pěstoval ego a dal jsem si oddech, Ten co byl nakopnut vlastní botou, teď píše pro sebe a pro kohokoliv proto, aby si v sobě udělal jasno. Hemžící se myšlenky jsou chaotické. Je třeba je svázat a podrobit kritice, aby po nich něco zbylo.


Large Visitor Globe