Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

CHYREN

1. 5. 2008 0:36
Už samotný název je lacině populistický

pokud Sudety neberete tak,jak byly brány vždycky: Území,kde se dařilo němcům zakládat za Hitlera protistátní diverzi.Proč by slovo Sudety nemohlo nahradit slovo pohraničí?

Trochu mě ta vaše primitivní naivita rozesmívá.Ale pokud si uvědomím,v jaké situaci jsme dnes..díky za to,že si lidé pořád málo uvědomují nebezpečí Lisabonské smlouvy.Jinak by vás vcelku pochopitelně kamenovali.Rv

0 0
možnosti

Erdan

1. 5. 2008 11:17
Re: Už samotný název je lacině populistický

Proč tak vážně a omezeně v čase? Sudety byly před němci a to slovo za nic nemůže. Právě jeho provokativnost byla záměrná narozdíl od nudného pohraničí. Poznámce o Lisabonské smlouvě přiznám se nerozumím. 

0 0
možnosti
  • Počet článků 274
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1387x
Zprvu jsem hledal deníček, kam bych zapsal vzpomínky, vystrašen matčinou ztrátou paměti. Potom jsem se stal závislý na karmě a následně jsem rozpoznal, jak jsem si tím pěstoval ego a dal jsem si oddech, Ten co byl nakopnut vlastní botou, teď píše pro sebe a pro kohokoliv proto, aby si v sobě udělal jasno. Hemžící se myšlenky jsou chaotické. Je třeba je svázat a podrobit kritice, aby po nich něco zbylo.


Large Visitor Globe