Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J78a20r67a 83R91a66n82k

26. 5. 2016 1:26

:-)nevim, Respekt kupuji, kdyz jsem v CR.....neco k Vasim bodum 1. a 2. - definitivne, 3. - prave ta cast Nemecka ma od pocatku nejvice mladych muzu hlasicich se k neonacismu. Souhlasim v podstate s celym clankem, predevsim si myslim, ze krome Svycarska, nemela zadna zeme v Evrope poradny imigracni zakon. Hodit bonmot do luftu, ze muslimy neprijimame, je mozne, pouze od jednoho evropskeho politika, ktery ve skutecnosti nema zadne reseni a urcita vrstva lidu ho za to obdivuje, ale co dal?

U nas se stale pise o Australii a ze nebere, oficialne vzala 12.500, neni znamo, kolik je na okolnich ostrovech a Papua New Guinea. To byli vetsinou uprchlici z Jihovychodni Asie a Ciny. Kanada vzala za letosni rok 27.000 z taboru v Turecku a dalsich 25.000 ma priletet do konce roku. Zatim je neni videt, mame uz temer 3 miliony a treba starosta mesta Calgary je muslim:-)

Pokud jsem pouze mezi Kanadany, vse je normalni, obcas mi ale nekdo z mych CS pratel zijicich zde posle e-mail, protoze se pochopitelne stykame a slezeme se i 21.8. kazdy rok, jezdime na potlachy - zde posle neco strasidelneho z ceskeho netu, jak je hrozne travit dovolenou v Evrope, pak odpovidam, ze se nebojim, tak jako tisice jinych. Rozgodne bych neletela do Egyptu, presto tam stale Cesi chtivi opaleneho tela letaji.

Zijeme ve zvlastni dobe a budeme se muset trochu prizpusobovat, tim nemyslim mlatit 5x denne hlavou do zeme a poslouchat hlas muezzina - to tady take nemame a nikdy mit nebudeme, ale naucili jsem se byt kosmopolitni, i kdyz je to zvlaste pro Cechy v cizine obtizne;-)

0 0
možnosti

Dobře jste udělal pane Řeháku. Já po dvouletém předplatném, již příští neobnovím. Články o technice, vědě jsou dobré. Nejvíce mně vadí sluníčkář E. Tabery!!!

0 0
možnosti
Foto

K86a15r36e13l 15M60á59d94l28e

25. 5. 2016 18:52

Jó Respekt.... To bejval časopis.... Ale jak říkáme my agenti placení přímo Putinem: davnó užé tamů.

0 0
možnosti
  • Počet článků 274
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1387x
Zprvu jsem hledal deníček, kam bych zapsal vzpomínky, vystrašen matčinou ztrátou paměti. Potom jsem se stal závislý na karmě a následně jsem rozpoznal, jak jsem si tím pěstoval ego a dal jsem si oddech, Ten co byl nakopnut vlastní botou, teď píše pro sebe a pro kohokoliv proto, aby si v sobě udělal jasno. Hemžící se myšlenky jsou chaotické. Je třeba je svázat a podrobit kritice, aby po nich něco zbylo.


Large Visitor Globe