Jó v Praze, tam to žije.

Navštívil jsem Prahu a potkal jsem průvod spousty veselých a legračně oblečených lidí. Sehnal jsem tričko s duhovým potiskem, po kterém jsem už dlouho pásl. 

Hodně lidí mělo vlajku nějakého mně neznámého afrického státu, asi tam také jako v Tibetu bojují za nezávislost. Chvilku jsem s nimi pochodoval, ale protože jsem si potřeboval odskočit, tak jsem odbočil na Ovocný trh.

Tam jsem narazil na nějakou tradicionalistickou demonstraci, matek, otců a dětí, šli s nimi Sokolové, podivně oblečení lidé s myšlením evidentně zamrzlým v předminulém století. Ta dechovka co je doprovázela, ta zněla tak smutně a depresivně jako z hřbitova. Přepadla mně z toho při vzpomínce na můj nedávný rozchod s dívkou těžká deprese.

Raději jsem se vrátil zpět k tomu druhému průvodu, kde se všichni mají rádi, jak to psali i na transparentech, zvlášť se mi věnoval takový milý pán, zajímal se, proč jsem tak smutný. Tak jsem mu vysvětlil, že si s přítelkyní vůbec nerozumím a že tomu nerozumím, jak se to ve mně pere.

Řekl mi že se jmenuje Šapiró a šeptal mi, že by mně pozval na nějaký mejdan do pěkně duhově nasvícené budovy na Malé Straně na nějakém tržišti a důkladně by mi to vysvětlil. Mně se teda víc líbil ten poloobnažený pomalovaný  černoch s pistolí,  co mu dělal ochranku. Ale ani jsem se s nimi nestačil dohodnout.

Surově mně od nich oddělili další účastníci pochodu. Divné bylo, že chodili jen na okraji průvodu, měli takové ty čepice, co mají motorkářské gangy a žluté vesty, na nichž bylo napsáno: „Pomáhat a chránit“

Tak jsem z toho byl trochu rozpačitý, ještě že si ty holky co zrovna šly kolem všímaly jen svých sousedek, to až tak, že se líbaly na veřejnosti. Asi to patřilo k vystoupení, protože to tam dělali i chlapci. Najednou mně někdo zezadu hrábnul do rozkroku. Lekl jsem se a cuknul sebou tak nešťastně, že jsem se hlavou praštil o projíždějící alegorický vůz.

Asi jsem omdlel, protože když jsem se probral, ležel jsem na té duhové vlajce a také jsem s ní byl přikryt. Jeden obětavý pán mi dával umělé dýchání z úst do úst, ale dělal to nějak nešikovně. Spíš jsem se při tom dusil, protože to připomínalo moje líbání s Mařkou.

Rychle jsem vstal a vycouval z hloučku chlapů, co mně průběžně masírovali po celém těle. Dal jsem se na ústup a ani si neuvědomil, že se stále držím té duhové vlajky. Popadli mně z průvodu a vtlačili mezi skupinu rozesmátých mužů a žen, které každý zdravil, jdoucí za transparentem „miluji Prague Pride“, té milé paní vedle mě říkali Krndo a dali mně bonbon a vůbec mně už nikdo nevyháněl.

Tak jsem s nimi došel až k Opletalově ulici, rozloučil se a odešel směrem k Wilsonovu nádraží. Cestou mně bezdomovci a jiní lidé nadávali do homoušů a já vůbec netušil proč.  Jó v Praze, tam to žije.

Teprve když jsem doma na balkóně vyvěsil tu vlajku z průvodu, přiletěl šutr a rozbil okno, vysvětlil mi soused, že je to zástava hnutí LGBT (lesbiček a gayů).

Autor: Daniel Řehák | neděle 14.8.2016 16:46 | karma článku: 32,29 | přečteno: 1149x
  • Další články autora

Daniel Řehák

Spor o žlutou hvězdu

13.9.2021 v 14:27 | Karma: 11,10

Daniel Řehák

EU za každou cenu

7.9.2018 v 11:30 | Karma: 32,18

Daniel Řehák

Osmašedesátý

21.8.2018 v 0:00 | Karma: 13,49

Daniel Řehák

Nevěřím.

14.4.2018 v 14:31 | Karma: 40,90

Daniel Řehák

Rádio Flus

18.1.2018 v 10:51 | Karma: 28,72

Daniel Řehák

Darwin

13.11.2017 v 14:23 | Karma: 15,89

Daniel Řehák

ANO na pochodu

3.11.2017 v 17:19 | Karma: 10,94

Daniel Řehák

Budování matrixu

25.10.2017 v 19:08 | Karma: 15,30

Daniel Řehák

Očekávání

22.10.2017 v 23:35 | Karma: 6,17

Daniel Řehák

Pražský Orloj – aktualizace

26.5.2017 v 13:15 | Karma: 12,80

Daniel Řehák

Kdyby Trump.

21.4.2017 v 19:01 | Karma: 14,04

Daniel Řehák

Mešity kam se podíváš

17.3.2017 v 0:02 | Karma: 23,71

Daniel Řehák

Všetci kradnů

6.12.2016 v 15:29 | Karma: 29,56

Daniel Řehák

Mediální lynče

1.12.2016 v 11:00 | Karma: 35,07

Daniel Řehák

Reklamní smog

22.11.2016 v 14:15 | Karma: 19,69

Daniel Řehák

Angela nám to vysvětlí.

20.8.2016 v 9:34 | Karma: 38,00
  • Počet článků 274
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1387x
Zprvu jsem hledal deníček, kam bych zapsal vzpomínky, vystrašen matčinou ztrátou paměti. Potom jsem se stal závislý na karmě a následně jsem rozpoznal, jak jsem si tím pěstoval ego a dal jsem si oddech, Ten co byl nakopnut vlastní botou, teď píše pro sebe a pro kohokoliv proto, aby si v sobě udělal jasno. Hemžící se myšlenky jsou chaotické. Je třeba je svázat a podrobit kritice, aby po nich něco zbylo.


Large Visitor Globe