Diskuse

Rádio Flus

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LB

Autore, ty vaše "hemžící se a chaotické myšlenky" vyprodukovaly pěkný průjem.

(To není urážka, to je terminus technicus)

0 2
možnosti

:) to víte, někomu to myslí přesně.

0 0
možnosti
JK

Vícezdrojová informovanost je chvályhodná, ale pak nechápu ten nekritický pohled na Zemana a Okamuru. Máte pocit že všechny ty zdroje svorně lžou? Zdá se vám, že vás někdo sleduje? Hledal jste doma odposlouchávací zařízení? Myslíte, že soused má firmu jen naoko, aby mu tam mohla stát dodávka? Už i rodina se s vámi o tom nebaví, hlídají i je? Policie už minimálně stokrát odložila vaše oznámení? No s tím by se mělo něco dělat, já vím co:

"{z/v/+-{ůĐ}Đ#|* ̈f\Ł[-/- ́=, }[÷ ̈`°]>/Ł+€Đđ, a €đĐ]Đ&€°đ *]}Đ[Đ|\*>^°á"

Pšt, použil jsem kód, aby to někdo neodhalil, ale vy si s tím určitě poradíte, se zkušenostmi je to brnkačka.

2 2
možnosti

Divil byste se jak jsem k nim kritický a nejsem paranoidní. Na sledování dnes stačí veřejné zdroje a naše chamtivost.

0 0
možnosti
PJ

P52e76t86r 12J10í68l13e23k

18. 1. 2018 11:00

"Můžete my vysvětlit jak vy jako vysokoškolák můžete volit Zemana"?

Zdá se, že už jste to vysvětlil dostatečně....

2 2
možnosti
Foto

Bojovat se systémem se dá i tak, že volíme ty nejhorší z nejhorších.

0 0
možnosti
  • Počet článků 274
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1387x
Zprvu jsem hledal deníček, kam bych zapsal vzpomínky, vystrašen matčinou ztrátou paměti. Potom jsem se stal závislý na karmě a následně jsem rozpoznal, jak jsem si tím pěstoval ego a dal jsem si oddech, Ten co byl nakopnut vlastní botou, teď píše pro sebe a pro kohokoliv proto, aby si v sobě udělal jasno. Hemžící se myšlenky jsou chaotické. Je třeba je svázat a podrobit kritice, aby po nich něco zbylo.


Large Visitor Globe