Diskuse

Kdyby Trump.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J81a96n 91R85á20ž

22. 4. 2017 17:05

Někde, a nebyl to žádný proruský zdroj - ty opravdu nesleduji, jsem narazil na info, že Američané údajně odpálili 59 Tomahawků, ale počet výbuchů v okolí cíle bylo zaznamenáno jen 27. Jestli je to informace pravdivá, tak jsou možné jen dvě možnosti. Jedna méně pravděpodobná, že se zbývající rakety někam zatoulaly nebo druhá pravděpodobnější, že jim do moře opravdu pomohl ruský protiraketový systém.

Já to moc nesleduji, neb vím, že zprávy o Sýrii jsou většinou bludy mající za úkol zamaskovat skutečný stav, ale čtení článku mi to info připomnělo.

0 0
možnosti
JV

J50i51r45i 13V37r51a74b57e22c

22. 4. 2017 11:59

Máte často takové sny?Třeba pomůže pana doktor.

0 0
možnosti

Můžu vám na něj dát kontakt :)

0 0
možnosti
  • Počet článků 274
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1387x
Zprvu jsem hledal deníček, kam bych zapsal vzpomínky, vystrašen matčinou ztrátou paměti. Potom jsem se stal závislý na karmě a následně jsem rozpoznal, jak jsem si tím pěstoval ego a dal jsem si oddech, Ten co byl nakopnut vlastní botou, teď píše pro sebe a pro kohokoliv proto, aby si v sobě udělal jasno. Hemžící se myšlenky jsou chaotické. Je třeba je svázat a podrobit kritice, aby po nich něco zbylo.


Large Visitor Globe