Diskuse

Trump a Rusko

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já dávám karmu a dobrou noc.

0 3
možnosti

Božínku tolik naivity...vždyť ve svých velkohubých prohlášeních chce Trump obnovit Ameriku jako globální velmoc, A jak myslíte, že to udělá? Bratříčkováním a plácáním se po zádech s ostatními šéfy států? Asi těžko, viďte...

2 0
možnosti
Foto

Ano přesně tak. Výhrůžky, nátlak a sankce jsou jen pro politické amatéry.

1 3
možnosti

L79e69o 98W47o22l91f

16. 8. 2016 18:44

Zdá se, že někteří už organizují Trumpské potlachy.:-/

1 0
možnosti
Foto

To spíš před 40 lety s Ivanou.

1 2
možnosti

P25a68v14e19l 41K62r41á79l

16. 8. 2016 13:38

Pokud to bylo psané jako Ironie,tak je to dobré,pokud to autor myslí vážně,tak bude mít nejspíš problém s chápáním dění ve světě.

7 2
možnosti
Foto

Já myslím, že vůbec nemá.

0 2
možnosti

:-)........super vize !!!R^R^R^

3 4
možnosti

To je ale pitomost. Vy si to představujete jako malé dítě. :-/

5 1
možnosti
  • Počet článků 274
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1387x
Zprvu jsem hledal deníček, kam bych zapsal vzpomínky, vystrašen matčinou ztrátou paměti. Potom jsem se stal závislý na karmě a následně jsem rozpoznal, jak jsem si tím pěstoval ego a dal jsem si oddech, Ten co byl nakopnut vlastní botou, teď píše pro sebe a pro kohokoliv proto, aby si v sobě udělal jasno. Hemžící se myšlenky jsou chaotické. Je třeba je svázat a podrobit kritice, aby po nich něco zbylo.


Large Visitor Globe