Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

J94o10s48e76f 49P44o85t89r

31. 7. 2016 17:45

Evropa je myšlenkově vyprázdněná struktura. V tom máte, pane autore, naprostou pravdu, ale dál z vašeho příspěvku čiší beznaděj, protože nevíte čím ji zaplnit a tak se marně a bez výsledku rozhlížíte po světě. Minulost jsme ve jménu vědy a pokroku zatratili - jak je z vašich slov zřejmé a teď nevíme kudy kam.

Třeba ten Islám v evropském podání nebude tak hrozný - a že se mu jako vyprázdněná společnost neubráníme, o tom nepochybujte

2 0
možnosti
MD

Jednotlive vagony funkcni a dobre vyvedene.Trochu potize s 'razenim vagonu ve vlaku'. Jako vypravci vsak davam zelene navesti.

0 0
možnosti
JR

J51a98n 25R40á62ž

31. 7. 2016 15:25

Poněkud vzájemně nekompatibilní části se po jejich parcelaci dají pochopit.

Dávám Karmu!

0 0
možnosti
  • Počet článků 274
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1387x
Zprvu jsem hledal deníček, kam bych zapsal vzpomínky, vystrašen matčinou ztrátou paměti. Potom jsem se stal závislý na karmě a následně jsem rozpoznal, jak jsem si tím pěstoval ego a dal jsem si oddech, Ten co byl nakopnut vlastní botou, teď píše pro sebe a pro kohokoliv proto, aby si v sobě udělal jasno. Hemžící se myšlenky jsou chaotické. Je třeba je svázat a podrobit kritice, aby po nich něco zbylo.


Large Visitor Globe