Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J39a36n 48R81á53ž

16. 7. 2016 13:36

Co blbnete! Jaká putinizace Turecka. Copak je Putin islamista?

Divím se, co se může někomu v hlavě vylíhnout.

6 0
možnosti

Putinizace ve smyslu způsobu vládnutí, Vaše krátké spojení moc nechápu.

1 0
možnosti
JR

J22a59n 42R41á69ž

16. 7. 2016 14:06

I tak, to srovnání je nonsens. Putin je sice autokrat ( v Rusku jinak ani nejde vládnout) ale proti Erdoganovi je demokrat a teprve teď se ukáže, jaký Erdogan je. Můžeme očekávat masové věznění opozice. A jestli bude obnoven trest smrti, což je velmi pravděpodobné, tak i masové popravy.

Putin se sice s opozicí nemazlí, ale na to jak jedná s opozicí už teď Erdogan, to má hodně daleko.

4 0
možnosti
  • Počet článků 274
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1387x
Zprvu jsem hledal deníček, kam bych zapsal vzpomínky, vystrašen matčinou ztrátou paměti. Potom jsem se stal závislý na karmě a následně jsem rozpoznal, jak jsem si tím pěstoval ego a dal jsem si oddech, Ten co byl nakopnut vlastní botou, teď píše pro sebe a pro kohokoliv proto, aby si v sobě udělal jasno. Hemžící se myšlenky jsou chaotické. Je třeba je svázat a podrobit kritice, aby po nich něco zbylo.


Large Visitor Globe