Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nedávnou Indickou Bombají otřásly několikanásobné teroristické útoky Teroristé, kteří se hlásí k nepříliš známé islamistické skupině Dekkanští mudžahedíni, vtrhly s automatickými zbraněmi a granáty do několika luxusních hotelů, nemocnice a na nádraží. Dosavadní bilance hovoří o 101 mrtvých, dalších nejméně 287 lidí je zraněno. Těchto teroristických útoku ze strany muslimů je v Indii mnoho.RvRv

1 0
možnosti

J71i30r68k90a 25K55o71c33h

15. 7. 2016 20:42

Proč máte nutkavou potřebu psát, navíc tak dlouze, když to vůbec neumíte - nejen obsahově, ale ani pravopis není vaší silnou stránkou.

0 0
možnosti
  • Počet článků 274
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1387x
Zprvu jsem hledal deníček, kam bych zapsal vzpomínky, vystrašen matčinou ztrátou paměti. Potom jsem se stal závislý na karmě a následně jsem rozpoznal, jak jsem si tím pěstoval ego a dal jsem si oddech, Ten co byl nakopnut vlastní botou, teď píše pro sebe a pro kohokoliv proto, aby si v sobě udělal jasno. Hemžící se myšlenky jsou chaotické. Je třeba je svázat a podrobit kritice, aby po nich něco zbylo.


Large Visitor Globe