Diskuse

Důkaz Boha

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P75e75t86r 26K89a11p19l62a72n

20. 1. 2015 18:02

Titulek článku je příliš ambiciozní, slibuje něco, co autor nemá a nemůže mít. Kdyby se bůh dal dokázat, nebylo by třeba víry. Spousta věcí na světě je tak prokazatelných, že kolem nich žádná věrouka není třeba, ale dost věcí a vlastností existuje jen v mysli těch,kteří v ně chtějí věřit a jejich "důkazům" věří jen ten, kdo věřit chce.

0 0
možnosti

Mnoho zmatených vět, fakta žádná.

0 0
možnosti

Líbí se mi, že chcete u takového tématu fakta. To mně pobavilo.

1 0
možnosti
  • Počet článků 274
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1387x
Zprvu jsem hledal deníček, kam bych zapsal vzpomínky, vystrašen matčinou ztrátou paměti. Potom jsem se stal závislý na karmě a následně jsem rozpoznal, jak jsem si tím pěstoval ego a dal jsem si oddech, Ten co byl nakopnut vlastní botou, teď píše pro sebe a pro kohokoliv proto, aby si v sobě udělal jasno. Hemžící se myšlenky jsou chaotické. Je třeba je svázat a podrobit kritice, aby po nich něco zbylo.


Large Visitor Globe