Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

I92v58a66n 64J40i24r92e43š

9. 10. 2014 19:58

Komunistická propaganda byla neúčinná protože komunisté lhát neumějí, rozumějte mi, ne že by nelhali nebo lhát nechtěli, ale neumí to, zato dnešní mocipáni jsou lháři dokonalý, využívající ke lhaní sofistikovaných, vědeckých metod, proto je jejich propaganda účinnější.

0 0
možnosti
Foto

Komunisté naopak umějí lhát tak dokonale, že ani opak jejich tvrzení není pravdou.

0 0
možnosti
Foto

Trabant je z technického hlediska daleko lepším autem než Mercedes.

0 0
možnosti

Samozřejmě. Proto se na něj taky čekalo deset let... A nezapomeňte dát k lepšímu tu Vaši oblíbenou, že v NDR byla vyšší míra sociálního blahobytu než v SRN.

0 0
možnosti

A myslíte,že ideologie současná je pravdivá?

1 1
možnosti

A kterou z těch desítek svobodně šířených ideologií máte namysli?

0 0
možnosti

Co jste čekal, když disidenti v čele s V.Havlem nevyslyšeli hlas politických vězňů a  přebrali moc s elánem s posty státních aparátčíků. Občané dnes apelují, že tento kapitalismus nechtěli, ale zapomínají, že to vedou téměř všude komunisté s jinými politickými nálepkami.

0 0
možnosti

Jen drobnost: jaký kapitalismus že jsme tenkrát chtěli? Kde existuje výrazně jiný kapitalismus, než jaký je u nás a v čem se liší?    Kapitalismus je totiž jedním z ekonomických systémů.  Systém s převládajícím soukromým vlastnictvím výrobních prostředků. S cílem tvorby zisku a akumulace kapitálu.

   Vy jste si představoval létající holuby? Mám na mysli ty pečené.

0 0
možnosti

Posledni vetu vytesat do kamene.

0 0
možnosti
Foto

Ani tak ji Hermánek, Havránek, Vyvadil, Fojtík a další nepochopí.....

0 0
možnosti

J32i65ř29í 84B74o20č72e67k

9. 10. 2014 11:23

přesně tak. dědečkovi jsem věřil víc než soudružkám učitelkám a příbuzní za západ od Aše taky udělali své

0 0
možnosti
  • Počet článků 274
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1387x
Zprvu jsem hledal deníček, kam bych zapsal vzpomínky, vystrašen matčinou ztrátou paměti. Potom jsem se stal závislý na karmě a následně jsem rozpoznal, jak jsem si tím pěstoval ego a dal jsem si oddech, Ten co byl nakopnut vlastní botou, teď píše pro sebe a pro kohokoliv proto, aby si v sobě udělal jasno. Hemžící se myšlenky jsou chaotické. Je třeba je svázat a podrobit kritice, aby po nich něco zbylo.


Large Visitor Globe