Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Myslím, že to je o skupinovém chování, když mezi nimi bude jeden pravověrný, tak je k dodržování zjevených pravd donutí a jakmile toho dosáhne, už je má v pasti, a donutí k čemukoliv. Za připomínku k Betlému děkuji, opravím, (nějak mi to v zápalu psaní uniklo)

0 0
možnosti

J45a80r38a 11R19a95n85k

27. 8. 2014 19:43

Sexualni frustraci starych dedku se napomaha "bacha bazi", nedospeli chlapci prevleceni a naliceni jako divky tancuji a skonci zneuzitiRv

0 0
možnosti

Až z toho mrazí. Oceňuji, že jste to dotáhl až k poznání že průměrný Evropan vyprázdněný od všelijaké víry je dobře připraven na přijetí islámu. Jedna myšlenka mi tam však chybí: Jsou (evropští) muslimové skutečně odolní sekularizaci? Já si na to neumím odpovědět, zdá  se mi, že ne. Když jsem před dávnými léty studoval, měl jsem řadu spolužáků muslimů. Určitá část z nich byla sekularizmem naleptána. Prvním krokem asi bylo, že se přestali modlit. Modlitební kobereček zasunuli hluboko do skříně. Druhým krokem bylo, že začali pít pivo. Někteří i jiné alkoholické nápoje. Třetím krokem bylo, že se začali družit s našimi děvčaty. To na jedné straně, na druhé straně musím přiznat, že žádný z nich nezačal jíst vepřové a zřejmě si zachovávali určité opovržení ke křesťanům a post-křesťanům. Jistě, nebyl to reprezentativní vzorek, ale někteří obyvatelé západní Evropy mi potvrdili, že něco podobného taky pozorují. Co z toho vyvodit? Patrně to, že možná dojde k dalšímu štěpení islámu případně i k bojům mezi novými frakcemi. Ten islám není zdaleka jednotný. Boje mezi šíity a sunnity či jinými frakcemi vůbec nejsou vzácností.

Drobné upřesnění. Ježíš se podle Lukášova evangelia narodil v Betlémě, rodina však převážně žila v Nazaretě.

0 0
možnosti
  • Počet článků 274
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1387x
Zprvu jsem hledal deníček, kam bych zapsal vzpomínky, vystrašen matčinou ztrátou paměti. Potom jsem se stal závislý na karmě a následně jsem rozpoznal, jak jsem si tím pěstoval ego a dal jsem si oddech, Ten co byl nakopnut vlastní botou, teď píše pro sebe a pro kohokoliv proto, aby si v sobě udělal jasno. Hemžící se myšlenky jsou chaotické. Je třeba je svázat a podrobit kritice, aby po nich něco zbylo.


Large Visitor Globe