Diskuse

Chrousti

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PJ

Já jsem klasickýho velkýho chrousta naživo ještě neviděl, a to už se po světě plácám 45 let. Vždycky tady lítali jen ti malý chroustíci, zvaný "babky".

0 0
možnosti
IN

Super úvaha. 

Zvláštne, minulý rok sa mi stalo to isté. Tankoval som  večer na čerpačke ,  všade rozsvietené neonové svetlá a zrazu "bác", padol mi k nohám. Ale nebol to ten obecný, ale menší letný....Priznám sa, nostalgicky som sa zasnil, zaspomínal na časy, keď sme ich ako deti naháňali podvečer s koštětem,.;-(...

Neúprosný čas...

1 0
možnosti

Jestli si dobře pamatuji, tak chrousti vylétají (vylézají) jednou za čtyři roky, takže jste v tu příhodnou dobu možná jen nebyl na správném místě- i když já je vlastně také naposledy viděl asi před deseti lety. 

Pěkný blog, taky se mi chrousti líbí R^

1 0
možnosti
IN

Raz za štyri roky vychádza jedna generácia resp. vývoj trvá 4 roky od vajíčka po dospelý hmyz. Lenže generácie dospievajú každý rok...:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 274
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1387x
Zprvu jsem hledal deníček, kam bych zapsal vzpomínky, vystrašen matčinou ztrátou paměti. Potom jsem se stal závislý na karmě a následně jsem rozpoznal, jak jsem si tím pěstoval ego a dal jsem si oddech, Ten co byl nakopnut vlastní botou, teď píše pro sebe a pro kohokoliv proto, aby si v sobě udělal jasno. Hemžící se myšlenky jsou chaotické. Je třeba je svázat a podrobit kritice, aby po nich něco zbylo.


Large Visitor Globe