Diskuse

Mám nápad

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

M23a75r79t11i41n 42P53á64t71ý

21. 11. 2012 16:24

Dotaz - Nějak mi uniká jakým způsobem projdou sítem ti "odborníci". Můžete to dovysvětlit.

Modelová situace - Táta odborník nepostoupí ani z rodinného kola, protože přenechá místo manželce, která má na takový blbosti více času. Ta vzhledem k tomu, že má čtyřky kozy a na třídním srazu jí oprašuje půlka městečka je velmi oblíbená a postoupila až do krajského finále, kde je nasazena proti své bývalé spolužačce ze střední školy.;-D

Dámská část okrsku dává zase přednost muži, který sice stěží dodělal učňák, ale má výbavu 20cm stále v pohotovosti...;-DV

0 0
možnosti

Do výběrového řízení se přece přihlašuje odborníků dost, tak si formou vyřazovacího stromu vyberou sami mezi sebou toho nejlepšího, protože ti, co jsou vyřazeni se budou podílet na volbě těch vítězných :)

0 0
možnosti
  • Počet článků 274
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1387x
Zprvu jsem hledal deníček, kam bych zapsal vzpomínky, vystrašen matčinou ztrátou paměti. Potom jsem se stal závislý na karmě a následně jsem rozpoznal, jak jsem si tím pěstoval ego a dal jsem si oddech, Ten co byl nakopnut vlastní botou, teď píše pro sebe a pro kohokoliv proto, aby si v sobě udělal jasno. Hemžící se myšlenky jsou chaotické. Je třeba je svázat a podrobit kritice, aby po nich něco zbylo.


Large Visitor Globe