Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

proč nezkoumají třeba jak se dá jezdit na vodu nebo jak bojovat korupcí? takový věci jsou důležitý a ne nějaký hypotézyRv

0 0
možnosti

F10e70l12i60x 59H40o73r91á69k

8. 11. 2012 12:58

A to ještě nevíte, že zeměkoule je dutá a uvnitř je ještě jedna, která je větší, než ta vnější. 8-o

1 0
možnosti

Na konci je vesmír (tj. ta Poincaréova čtyřrozměrná nadkoule) zašalován škaredými neohoblovanými prkny, mezi nimiž jsou spáry utěsněny montážní pěnou, aby nebylo vidět jak se mají dobře ti, kteří bydlí za hranicemi vesmíru.

6 1
možnosti
Foto

NEPŘÍLIŠ VÁŽNĚ

Vše souvisí se vším. Myslíte si, že neustálé zvyšování daní, trvá to už několik století, souvisí s rozpínáním vesmíru?

1 0
možnosti
Foto

Je to spíš rétorická otázka. Nemusíte mi tedy odpovídat.

Váš blog jsem objevil až dnes a pročetl jsem si pár Vašich článků. Také jsem otevřen všemu a apriory nic nevylučuji, ale o všem pochybuji. :-)

1 0
možnosti

Poincaréova čtyřrozměrná nadkoule?

Za prvé nevím, co to je, a za druhé mě to uráží !!

6 0
možnosti
Foto

vesmír moje hlava nebere, tak ještě sluneční soustavu. Když je stár 15 mld let a pšouknul z jednoho nehmotného místa plného energie a vytvořilo se z něj miliardy galaxií s biliony hvězd a přitom to je jen zlomek hmoty, protože převážnou část nevidíme. No budiž. Ale jak může mít průměr 70 mld sv.let když je stár jen 15 mld let a i kdyby to letělo od sebe tak by měl mít jen průměr 30 mld sv. let za předpokladu že by hmota letěla rychlostí světla a to letět nemůže.

2 0
možnosti
Foto

a vznikla vsechna hmota v pocatku souradnic? jen uvaha...taky vim prd;-)

1 2
možnosti
  • Počet článků 274
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1387x
Zprvu jsem hledal deníček, kam bych zapsal vzpomínky, vystrašen matčinou ztrátou paměti. Potom jsem se stal závislý na karmě a následně jsem rozpoznal, jak jsem si tím pěstoval ego a dal jsem si oddech, Ten co byl nakopnut vlastní botou, teď píše pro sebe a pro kohokoliv proto, aby si v sobě udělal jasno. Hemžící se myšlenky jsou chaotické. Je třeba je svázat a podrobit kritice, aby po nich něco zbylo.


Large Visitor Globe