Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

repanak

16. 4. 2012 13:44
Mně se líbí jméno Vít

Krásné .....

0 0
možnosti
VT

čirokéz

16. 4. 2012 12:31
Co zkusit

A co tak vyzkoušet jedno volební období bez kladeče věnců? Snad by to šlo. A těch ušetřených peněz. :-)

0 0
možnosti
L

LEstat12

16. 4. 2012 11:43
presidentka

A co takhle žena. Taková Dáša Havlová, to by bylo terno :))))))))))))

Oficialní návštěvy by byly velmi zábavné, akorát nevím, kdo by ty uslintaný diplomaty odháněl:)))

0 0
možnosti
VC

Velkej chytrak

16. 4. 2012 11:28
nomen est omen ?

nebo co jste nám chtěl říci ?

2 0
možnosti
FH

Bouše

16. 4. 2012 12:53
Re: nomen est omen ?

Taky tápu. :-)

0 0
možnosti
JP

johnpeters

16. 4. 2012 11:10
A co

takhle Řehák,Vy hlavo bronzová,das is schon,nicht Wahr?!..:-/

0 0
možnosti

Erdan

16. 4. 2012 12:36
Re: A co

Řehák by se mi nelíbilo, prý vznikl zkomolením Gregor, takže asi předkové také odněkud přišli a tak jsem ho ani nenavrhl. Krom toho jsem článek zařadil mezi anekdoty To jsem asi neodhadl, že je to tak vážné téma. Asi ho přesunu mezi úvahy :)

0 0
možnosti
AA

Saša

16. 4. 2012 11:03
Třeba by se mohla zavést rotace.

Ale jít dál než Švýcaři nebo bývalí Jugoslávci:

ve funkci presidenta by se měli po jednomu měsíci střídat krajští hejtmani.

To by byla docela bžunda.

0 0
možnosti
AT

pája_

16. 4. 2012 11:31
Re: Třeba by se mohla zavést rotace.

... a do rotace by byl uváděn jednou dobře mířenou zprava (nebo zleva dle vkusu a světonázoru příslušného soudruha) při nárůstu nespokojenosti s jeho panováním

0 0
možnosti
  • Počet článků 274
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1387x
Zprvu jsem hledal deníček, kam bych zapsal vzpomínky, vystrašen matčinou ztrátou paměti. Potom jsem se stal závislý na karmě a následně jsem rozpoznal, jak jsem si tím pěstoval ego a dal jsem si oddech, Ten co byl nakopnut vlastní botou, teď píše pro sebe a pro kohokoliv proto, aby si v sobě udělal jasno. Hemžící se myšlenky jsou chaotické. Je třeba je svázat a podrobit kritice, aby po nich něco zbylo.


Large Visitor Globe