Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TT

žepré

22. 3. 2012 17:09
Mě teda névíc rozesmála věta:

"V tomto světě je svoboda." Muhehé...

0 0
možnosti
MP

Martin5.35

22. 3. 2012 14:29
Pokračujte

Další bloger do sbírky Mašíblu na idnesu!

3 0
možnosti

milinek

22. 3. 2012 14:09
Už jsem začal :-)

Toto jste neměl psát. :-) Teď se začnou češi stravovat pránou a řetězce nebudou mít komu co prodátRv. A kolik, že to ušetřím za rok? ;-D

1 0
možnosti
PR

To-nejsem-ja

22. 3. 2012 14:21
Re: Už jsem začal :-)

No spočítej si to. Za jídlo, za toaletní papír, za pastu nu zuby, stačí spát 2h jednou za dva dny.....

0 0
možnosti
VP

Sípomat

22. 3. 2012 13:34
Kecy

Breathariány nikdo nikdy nepodrobil skutečnému vědeckému zkoumání. Oni se tomu totiž vyhýbají,bylo by naprosto triviální odhalit,že svou vzduchovou dietu dojídají bůčkem.

1 0
možnosti
JK

J.K.S

22. 3. 2012 14:11
Re: Kecy

Jedna středověká svatá taky nemusela jíst. Ve dne. V noci si ďábel bral její podobu a kradl jídlo z jejich spíše. :-)

1 0
možnosti
II

Igor Indruch

22. 3. 2012 13:29
No

Vlastně jste toho k vlastnímu tématu moc nenapsal, co? Mám někde v počítači rozdělané povídání, kde se snažím z různých hledisek dokázat, že to breathariánství je celé blbost. To když lidi tady u nás hodně blbnuli s tím Mofortem. Ale nedopsal jsem to a včil už to snad není až tak aktuální. Nicméně "mana", pokud bychom měli důsledně vycházet z biblického textu, určitě pránou není - vše nasvědčuje tomu, že mana byla fyzickou potravou, byť božského původu.

0 0
možnosti

Erdan

22. 3. 2012 13:36
Re: No

Monfort sice připomíná, že prána může mít různé skupenství, ale to jen pro úplnost. Mana padala z nebe. Možná to byly jen fíky nebo datle. Po dokončení článku jsem si vědom že mi to uhnulo někam jinam, ale vyprovokovalo mně k tomu to, že jsem se s tímhle fenoménem dosud nepotkal. To pro mně bylo objevné. Škoda, že jste svůj článek nenapsal, nemusí to být závislé na aktuálnosti.

0 0
možnosti
  • Počet článků 274
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1387x
Zprvu jsem hledal deníček, kam bych zapsal vzpomínky, vystrašen matčinou ztrátou paměti. Potom jsem se stal závislý na karmě a následně jsem rozpoznal, jak jsem si tím pěstoval ego a dal jsem si oddech, Ten co byl nakopnut vlastní botou, teď píše pro sebe a pro kohokoliv proto, aby si v sobě udělal jasno. Hemžící se myšlenky jsou chaotické. Je třeba je svázat a podrobit kritice, aby po nich něco zbylo.


Large Visitor Globe