Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

el_peregrino

6. 10. 2011 23:24
No, oni hlavně Albánci...

...byli na Balkáně už před Turky a dost možná, že už před Slovany (nikdo netuší, kde se vlastně vzali, z čehož plyne, že se možná jedná o původní obyvatele Evropy, spolu s Basky). Každopádně to nejsou ani Turci, ani Slované...

0 0
možnosti

aby diskuse neměly sysl

7. 10. 2011 5:16
Re: No, oni hlavně Albánci...

Jestli těmi "původními obyvateli" myslíte předindoevropské obyvatelstvo, ke kterému patří Baskové, mýlíte se.

Albánština je indoevropský jazyk, který se vyvinul z některého paleobalkánského jazyka, pravděpodobně z ilyrštiny nebo z thráčtiny. Má společné lexické isoglosy s řečtinou, baltoslovanskými jazyky a s němčinou. Nejstarší vypůjčená slova jsou z dórské řečtiny. Albánci mají stejné předky jako Ilyrové, Dákové a Thrákové. Objevili se tedy v Evropě zhruba ve stejnou dobu jako ostatní indoevropské obyvatelstvo (na Balkáně stejně jako Řekové).

0 0
možnosti

certik_bertik

6. 10. 2011 12:45
tak

co chcete, Albánci jsou napůl turci, napůl slované, z obou si vzali to nejhorší

1 0
možnosti

Camino.

6. 10. 2011 17:42
Re: tak

Precetla jsem jednim dechem, horsi je, ze uz se jich dost usadilo v zapadni Evrope a UK:-(

0 0
možnosti
  • Počet článků 274
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1387x
Zprvu jsem hledal deníček, kam bych zapsal vzpomínky, vystrašen matčinou ztrátou paměti. Potom jsem se stal závislý na karmě a následně jsem rozpoznal, jak jsem si tím pěstoval ego a dal jsem si oddech, Ten co byl nakopnut vlastní botou, teď píše pro sebe a pro kohokoliv proto, aby si v sobě udělal jasno. Hemžící se myšlenky jsou chaotické. Je třeba je svázat a podrobit kritice, aby po nich něco zbylo.


Large Visitor Globe