Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

interstellar wind

27. 5. 2011 11:21
podle meho se jedna o podvodniky

uz roky je internet plny Tesly a jeho udajne zazracnych vynalezu, nebo stroju na energii z vakua (Tom Bearden). Vetsinou zastanci techto teorii operuji se spiknutim vedeckeho establishmentu, ktery je napojen na energeticke koncerny atd. Mne tito lide v podstate nevadi, jen si myslim ze jsou mimo. Zakony fyziky nejsou zadna konspirace, ale neco, co je overovano dnes a denne. Dokud tito lide ty sve stroje opravdu nepostavi a opravdu nedokazou, ze ze stroje tece vic energie nez jsme do nej vlozili, tak se neni o cem bavit. Ja jim jejich teorie vyvracet nebudu, vzdyt jsou to svym zpusobem chudaci.

0 0
možnosti

rudaz

28. 5. 2011 0:04
Re: podle meho se jedna o podvodniky

No ale N.Tesla zákony fyziky využíval. Např. zákon o zachování energie. Další viz "Detektor" na ČT 2 kdysi vysílaný a zakázaný. Proč asi?

0 0
možnosti

Lobo - krotitel nanotermitů

26. 5. 2011 12:38
Ekoland

Tenhle mašíbl jsem neznal, díkyR^

0 0
možnosti

Fermi

26. 5. 2011 12:31
Kde je pravda?

Pokud někdo inzeruje využití jevu, který není současné fyzice znám, musí právě on dokazovat, že jev skutečně existuje. Právě inzerující musí vytvořit experiment, který bude reprodukovatelný i v jiné laboratoři. Účinky pak musí ještě prokázat randomizovaná dvojitě zaslepená studie. Teprve potom se můžeme o něčem bavit. Do té chvíle je to pouze naivní podvod. Fyzika nezná vše, ale pokud někdo přijde s tak výjimečným tvrzením, musí přinést i výjimečné důkazy. Radím Vám, ušetřete peníze a následně je zkapalněte v nejbližší hospodě. Zdraví Fermi

0 0
možnosti
  • Počet článků 274
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1387x
Zprvu jsem hledal deníček, kam bych zapsal vzpomínky, vystrašen matčinou ztrátou paměti. Potom jsem se stal závislý na karmě a následně jsem rozpoznal, jak jsem si tím pěstoval ego a dal jsem si oddech, Ten co byl nakopnut vlastní botou, teď píše pro sebe a pro kohokoliv proto, aby si v sobě udělal jasno. Hemžící se myšlenky jsou chaotické. Je třeba je svázat a podrobit kritice, aby po nich něco zbylo.


Large Visitor Globe