Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Smrť

6. 4. 2011 14:12
První byste to cítil ;-)

U nás ve vchodu to psi dělali taky (možná stále dělají, ale bydlím už jinde) - vydělali se v suterénu a ještě to zakryli předložkou na boty. Taky tam psi často močili, snad už to vážně nemohli vydržet a popojít 10 kroků ven, či blíže neurčený počet kroků do bytu... a možná šlo o formu politického protestu, neb ve zmíněném suterénu má kancelář KSČM. Totéž se dělo v hotelovém domě, mém bývalém pracovišti: psi, ač do budovy neměli přístup, tam skoro denně močili na chodbách i ve výtahu, občas se někde na patře i vykáleli a zadek si utřeli do záclon. Bohužel není legální cesta, jak jim v tom vymáchat čumáky, aby si podobné chování příště rozmysleli (ani když jsou přistiženi) - dvounozí psi posilnění alkoholem jsou v ČR hájeni.

0 0
možnosti

Erdan

6. 4. 2011 13:50
zážitek versus iniciativa

Na svoji obranu jen dodávám, že jsem svým "bonzem" nikoho nenabádal k úklidu ani buzeraci.

0 0
možnosti

petr66

6. 4. 2011 14:45
Re: zážitek versus iniciativa

Příště si raději čichněte, nebo šáhněte, abyste neterorizoval sousedy.;-D Jinak četlo se to fajnR^

0 0
možnosti

fryč

6. 4. 2011 13:45
nejlepší

bonz, je ještě teplý bonz!;-D

0 0
možnosti

pedr64

6. 4. 2011 13:32
a co vy,

taky ste se červenal, že ste z ostatních dělal blbce?

0 0
možnosti

Erdan

6. 4. 2011 13:42
Re: a co vy,

no jasně že jo, ještě teď

0 0
možnosti
  • Počet článků 274
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1387x
Zprvu jsem hledal deníček, kam bych zapsal vzpomínky, vystrašen matčinou ztrátou paměti. Potom jsem se stal závislý na karmě a následně jsem rozpoznal, jak jsem si tím pěstoval ego a dal jsem si oddech, Ten co byl nakopnut vlastní botou, teď píše pro sebe a pro kohokoliv proto, aby si v sobě udělal jasno. Hemžící se myšlenky jsou chaotické. Je třeba je svázat a podrobit kritice, aby po nich něco zbylo.


Large Visitor Globe