Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PH

petrph

9. 3. 2011 13:26
tak to jste mne uklidnil

On je to jenom Alzheimer, a já už myslel že blbnu. Přitom mám na starosti nejenom maminku (ta kupodivu i když je bývalá právnička, tak je schopná podepsat každému dealerovi co jí zazvoní u dveří, cokoliv), televize má dvě (a volič který na ně používá patří k satelitu-kupodivu to funguje),navíc tchyni která mi každý večer volá proč jí nefunguje televize (protože jak jsem zjistil, vypíná settopbox ze zásuvky),manželku co mi každou chvílí připomíná co si potřebuje koupit, a pak se diví že jsem na to zapomněl.

Na PIN k platební kartě si vzpomínám skutečně jen mlhavě, nedávno už jsem se skoro nemoh dostat ani do ebankingu...Možná kdyby se našla nějaká slečna která by mi umožnila zapomenout úplně...:-)

0 0
možnosti
C

Camino

9. 3. 2011 17:12
Re: tak to jste mne uklidnil

Nevzdavejte to, budou nas miliony:-)R^

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS