Diskuse

Mysteria

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
H

hanah7

28. 1. 2011 21:48
smutné

Mám za sebou domácí péči   o umírající manželovy rodiče. Nic moc veselého, ale naštěstí to období jejich nemohoucnosti, kterou jsem považovala za tak strašně nedůstojnou člověku, netrvalo dlouho, a oba s manželem jsme ji zvládli. Rodiče zemřeli pět týdnů po sobě. Přesto jsem se svými syny uzavřela dohodu, že mě nikdy nenechají dožít tímto způsobem. Nevím, zda jse viděl kanadský film Invaze barbarů (snad jsem to nepopletla), tam syn svému umírajícímu otci pomohl velmi přijatelným způsobem. Uspořádal párty s rodinou a přáteli , a taťkovi dal pokouřit drogu (nebudu navádět) :-). Tak uvidím, jestli spratci dodrží slovo....;-D

S maminkou držím palce.

0 0
možnosti
C

Camino

28. 1. 2011 20:48
Mysteria ...a mizerie...

Parkinson je hruza, ale demence a nebo Alzheimer nejsou prochazka ruzovou zahradou. Nejhorsi je ten den, kdy musite rozhodnout, co je lepsi pro matku. R^V

0 0
možnosti
  • Počet článků 274
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1387x
Zprvu jsem hledal deníček, kam bych zapsal vzpomínky, vystrašen matčinou ztrátou paměti. Potom jsem se stal závislý na karmě a následně jsem rozpoznal, jak jsem si tím pěstoval ego a dal jsem si oddech, Ten co byl nakopnut vlastní botou, teď píše pro sebe a pro kohokoliv proto, aby si v sobě udělal jasno. Hemžící se myšlenky jsou chaotické. Je třeba je svázat a podrobit kritice, aby po nich něco zbylo.


Large Visitor Globe