Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

someone_else

14. 1. 2011 12:22
Ke mně do auta chodili jako domů,

aniž bych v něm něco nechával. Nacházel jsem tam vajgly, občas něco urvali, jednou tam bylo nablito. Policajty neřeším, po předchozích zkušenostech bych taky musel být padlý na hlavu, abych někam něco hlásil – ta pomocně-ochranitelská chamraď se dokáže lidem leda vysmát a nikde se nepohne ani lísteček. Takže od jisté doby pokaždé jen odstřihnu dalších pár kusů z archu předtištěných cedulek, které už lidé z okolních domů důvěrně znají, vyplním tam datum a dobu kdy došlo k dalšímu případu, a rozvěsím to po okolí. Už se to stalo zvykem, sousedi dávají většího majzla na auta (nejen svá), loupeží ubývá, několik zmetků i jejich "pohotovostních" vozů už doznalo poměrně citelných škod. Chrápejte dál, soudruzi eSeNBé – není nad domobranu.

0 0
možnosti

ARAYA

14. 1. 2011 9:59
pakáž jedna

Kdysi v nové fóbii mi dvakrát zloděj vylomil zámek - třetí šanci nedostal - demontováno a jen dálka. Mezi těmito případy se odehrála komedie - při příchodu k autu na parkovišti jsem vždy viděl 3 kola - pravé zadní jen když jsem ho obešel dokola což jsem nečinil. Tak jednou tak nastartuju, zařadím zpátečku a hop - spadnul jsem ze špalku - zloděj si odnesl jedno kolo. 2 roky jsem pak každý den prováděl obchůzku - dokud jsem se neodstěhoval. Mé další auto mi pro jistotu ukradl celé abych snad neměl práci s odstraňováním následků. Jaká klika, že jsem nezrušil pojistku o čemž jsem cca půl roku před tím uvažoval. Servis za 30k týden před tím ale rozhodil sandál.

0 0
možnosti

desetiletej

14. 1. 2011 8:11
22

Pracoval jsem u policie. Vykradená auta, občas zajištěnej pachatel. Soudce ho vždy pustil domu pro malou nebezpečnost činu pro společnost. Pak jednou panu soudci  vybrali auto. Od té doby rázem změna. Každej z pachatelů ihned mazal do lochu. No to ale vydrželo jen  půl troku, pak se to vrátilo do starejch kolejí a zase běhali po svobodě.

0 0
možnosti

hoří1

14. 1. 2011 9:16
Re: 22

R^R^

0 0
možnosti

kam!kaze_cze

14. 1. 2011 2:53
Pro autora

S vaší smůlou doporučuji vozidlo nazamykat,nechat pootevřený kufr a rezervu s lékárničkou atd. nosit domů Rv

0 0
možnosti

za pravdu rád zaplatím 100 a víc

14. 1. 2011 1:23
pri navsteve Ceska jsme sli k autu a ON v nem sedel

za palici sel ven, nakopal jsem ho pod to auto, lidi zavolali policajty na me ze jako nekomu moc ublizuju, jeho po sepsani pustili a ja tam byl do rana :-/ 

Doma nezamykam, nechavam otevrena okna (350dnu v roce vic nez teplo), u druheho i strechu. Jdeme do kina, na parkovisti stoji vetsina aut s okny otevrenymi. Radio opravdu nikdo nevyndava ;-D ..a jak psala Lucie, lehce si clovek zvykne zit bez  zlodejiny ktere "doma" neni usetren snad nikdo

0 0
možnosti

old fashioned Vince VII.

14. 1. 2011 9:26
Re: pri navsteve Ceska jsme sli k autu a ON v nem sedel

R^R^(btw, skvělej nickR^)

0 0
možnosti

lucie_tx

13. 1. 2011 20:53
Ach jo ...

Tedy reknu vam, takovehle veci mi vzdycky zvednou tlak ... Ziji jiz delsi dobu v zahranici, a kdyz si ted pohravam s otazkou se vratit na "rodnou hroudu", jeden z nejvetsich zavazi na strane PROTI je ta strasna zlodejina v Cechach: neukradnou vam jen to, co nemate. Tady clovek obcas zapomene zamknout na noc auto ci vchod, dvere na zahradu mne ani sousedy ani zamykat nenapada, nikdy se nic za tech 11 let neztratilo. Je to smutne ... asi cena za "integrovanou evropu a prilis mnoho demokracie k lumpum" ...

0 0
možnosti

nikas123

13. 1. 2011 20:48
ja videt nejakyho pobertu jak se dobejva do auta

Asi bych ho na miste vlastnima rukama zabil a ukopal. Pokud bych zmizel dostatecne rychle mozna by se na me ani neprislo.

Ale kdo vi, treba bych v ty situaci nebyl takovej hrdina, tezko rict...

0 0
možnosti

Bezi

13. 1. 2011 19:22
to jsou radosti

ráda bych vás nějak potěšila, třeba zasláním použitých sněhových řetězů ;-D

0 0
možnosti

sun.alex

13. 1. 2011 18:59
Buďme nad věcí...

Tak to u nás se nekrade.Ale stejně...před asi dvěma lety jsem autem přijel do poměrně frekventovaného místa,zaparkoval auto,vytáhl MTB a odjel jsem na trip.Bylo krásné počasí,já byl celý natěšený a když jsem zamknul auto,tak nevím proč -prostě jsem jenom položil klíče na střechu.Asi tak po dvou hodinách tréninku jsem si bral z dresu nějaký banán nebo něco jiného a zjistil jsem,že prostě nemám klíče od auta!Vracel jsem se po stejné trase s tím,že jsem je asi vytrousil.Samozřejmě,že jsem nic nenašel a byl jsem úplně rozloženej,jak se dostanu do auta,jak se dostanu domů...

Přijedu na parkoviště,kolem mého auta zaparkovaná jiná auta...Přijedu blíže a ...klíče vidím položené na střeše!Auto mám červené,kontrast byl dokonalý...Takže já ještě věřím,že dobrý Člověk ještě žije!Měl jsem štěstí,mohlo býti pryč ne autorádio,ale celé auto;-(

0 0
možnosti

FifiFifi

13. 1. 2011 18:17
krásně napsaný

Kdysi starší dětská autosedačka, potom celé auto (nepojištěné Uno 1,3 D, pravděpodobně dostali tip v servisu), nedávno autorádio s odmímatelným krytem (místo doma, byl jen pod sedačkou, samozřejmě našli) - spíše mě namíchlo šroubovákem vytlučené okénko u spolujezdce, v chladu bez okna do servisu, okno i s prací asi 2,5 T, sice důkladně vysáli auto, ale stejně ty drobné střepy se ještě pár měsíců objevovaly.... - to naštvalo, amatéři.

Pobavila mě níže uvedená krabice od tiskárny, v zastavárně to asi opravdu byla sranda;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 274
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1387x
Zprvu jsem hledal deníček, kam bych zapsal vzpomínky, vystrašen matčinou ztrátou paměti. Potom jsem se stal závislý na karmě a následně jsem rozpoznal, jak jsem si tím pěstoval ego a dal jsem si oddech, Ten co byl nakopnut vlastní botou, teď píše pro sebe a pro kohokoliv proto, aby si v sobě udělal jasno. Hemžící se myšlenky jsou chaotické. Je třeba je svázat a podrobit kritice, aby po nich něco zbylo.


Large Visitor Globe