Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RP

Romiiik11

3. 1. 2011 11:04
Ty hodiny Vám jdou špatně:-)

0 0
možnosti

Erdan

3. 1. 2011 15:24
Re: Ty hodiny Vám jdou špatně:-)

Šly dobře ale v Athénách :) upravil jsem na GMT+1

0 0
možnosti
PH

petrph

2. 1. 2011 20:32
já jsem takového psa znal

Poslední rok života už byl slepý,pomalu nemohl chodit, ven už vůbec ne, vydělával se nám na koberec, trpěl bolestmi páteře, sotva se dohrabal k misce kterou jsme mu donesli až k čumáku aby si jí všiml, většinu dne prospal a pak se jednoho dne neprobudil. Bylo to vykoupení pro něj i pro nás - nějak jsme nenalezli svědomí ho dát  utratit dokud byl plný síly.

Neboli, ono všechno stárne, lidé,zvířata, budovy, věci... to my si jen nevšímáme (a ani třeba nechceme) toho co nemáme přímo na očích...

0 0
možnosti

Erdan

2. 1. 2011 21:17
Re: já jsem takového psa znal

Souhlasím. Nemoci jsou součástí života. Dokud jsou psi zdraví nepřipouští si že jsou staří. Nebo se mýlím?

0 0
možnosti

neznámý pachatel

2. 1. 2011 19:42
K poslednímu odstavci

"Ještě vím o jednom, co vám krade čas. Jsou to věci..." atd.

Ale vy jste, pane autore, tento článek určitě napsal na věci, které se říká počítač.

0 0
možnosti
  • Počet článků 274
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1387x
Zprvu jsem hledal deníček, kam bych zapsal vzpomínky, vystrašen matčinou ztrátou paměti. Potom jsem se stal závislý na karmě a následně jsem rozpoznal, jak jsem si tím pěstoval ego a dal jsem si oddech, Ten co byl nakopnut vlastní botou, teď píše pro sebe a pro kohokoliv proto, aby si v sobě udělal jasno. Hemžící se myšlenky jsou chaotické. Je třeba je svázat a podrobit kritice, aby po nich něco zbylo.


Large Visitor Globe