Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M

mmjunior

4. 3. 2011 22:41
Uz jsem se davno tak nezasmal jako dneska:))

Bracha,uz jsem se dlouho tak nezasmal jako dneska. Ta vec me visi jeste porad v koupelne a nase kocky jsou po tom jako divy.Budu to muset zase vyskouset , mam rad teplo na prsou:)).Jak vidim, jsou nekteri tvoji ctenari velice kriticti a trochu krecoviti. Bohuzel, ne kazdy je schopny tve psane vzpominky posoudit jako ja. Jen tak dal, jak jsem videl, je to jeden s tvych nejuspesnejsich clanku a kdo to kritizuje je u me pitomec (sorry).:))XR^

0 0
možnosti
DD

svarak z krabicoveho vina

3. 11. 2008 10:27
:)

Dávám karmu za dobře sepsaný článek i za odvahu přiznat veřejně, že jste naletěl. Zkušenosti z první ruky jsou skutečně zajímavé!

0 0
možnosti
KK

Lisinha

30. 10. 2008 9:19
Kdo věří šarlatánům...

... se nemá co divit.

Ale pěkně napsané.

0 0
možnosti
V

Vikina

29. 10. 2008 21:58
Opět jsem se

pobavil. Ty magory pode mnou nechápu. Asi by jim prospěl výlet do Ruska. Nemuseli by zrovna vidět Lenina, ale navštívit nějaký kvelb se sosem či sušenými rybami by jim jen prospělo.

0 0
možnosti
R

ruzovy.svetr

29. 10. 2008 17:15
Myslím, že největším módním hitem mezi šarlatány

jsou ty různé tibetské a himalájské kameny a pryskyřice a podobné b lbiny . Ale chápu že napsat něco proti Tibetu vám tu body nepřinese. Rv

0 0
možnosti
JS

Jokles

29. 10. 2008 15:56
No !

Nelze než to založit do vynucených slátanin !  Nevím proč, ale všeobecná tendence zviditelnit se za každou cenu na rusech a nevšímat si plné inzertní stránky na tisíce zázračních preparátů západních výrobců, je přinejmenším obdivuhodná!

0 0
možnosti
  • Počet článků 274
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1387x
Zprvu jsem hledal deníček, kam bych zapsal vzpomínky, vystrašen matčinou ztrátou paměti. Potom jsem se stal závislý na karmě a následně jsem rozpoznal, jak jsem si tím pěstoval ego a dal jsem si oddech, Ten co byl nakopnut vlastní botou, teď píše pro sebe a pro kohokoliv proto, aby si v sobě udělal jasno. Hemžící se myšlenky jsou chaotické. Je třeba je svázat a podrobit kritice, aby po nich něco zbylo.


Large Visitor Globe