Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Martin V

26. 10. 2008 8:09
A pačemu prijechali?

Odpověděl mu proč tedy přijeli?

0 0
možnosti

redan1

27. 10. 2008 10:50
Re: A pačemu prijechali?

Na to nebylo co dodat. Rozhodně se nebránil

0 0
možnosti

kabir

25. 10. 2008 20:36
kulturni velvyslanci

Jedinou positivni postavou tohoto pribehu je ten prazskej Manicka,jemu patri karma.

0 0
možnosti

karel_vvv

25. 10. 2008 17:16
ruská imperialistická verbež

Je to pořád to samé, nic se nezměnilo. Jako asistent jsem provázel jenom Estonce, Lotyše nebo Litevce, nikoho jiného naštěstí ČVUT FEL nezvalo (hlavně ne zk...rvený rusáky). Ale chlastalo se fest taky, i když po evropském způsobu, ne "kultůrno" jako Ivani.

0 0
možnosti

Vikina

25. 10. 2008 12:28
Danieli,

Tvé ruské články prostě nezklamou.

0 0
možnosti
  • Počet článků 274
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1387x
Zprvu jsem hledal deníček, kam bych zapsal vzpomínky, vystrašen matčinou ztrátou paměti. Potom jsem se stal závislý na karmě a následně jsem rozpoznal, jak jsem si tím pěstoval ego a dal jsem si oddech, Ten co byl nakopnut vlastní botou, teď píše pro sebe a pro kohokoliv proto, aby si v sobě udělal jasno. Hemžící se myšlenky jsou chaotické. Je třeba je svázat a podrobit kritice, aby po nich něco zbylo.


Large Visitor Globe