Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zoro.Vomáčka

1. 9. 2008 11:38
Výborné!

;-DR^R^

0 0
možnosti

Needle

1. 9. 2008 8:44
Statické vidění

Autor píše o komunistickém SSSR ....my vidíme Rusko.

V roce 1968 nás okupoval komunistický SSSR ....my vidíme Rusko.

Dnes se Rusko dostalo do válečného konfliktu....my vidíme komunistický SSSR...a hned máme "jasno" kde je pravda.

Jenže, jak zpívá B.Dylan: "Časy se mění".

Je na nás, jestli se dokážeme zbavit statického vidění a strnulosti myšlení;-)

0 0
možnosti

Glock každopádně bez -e

1. 9. 2008 9:06
Re: Statické vidění

no, byl jsem v Rusku pře 9-ti lety a dost se tam toho NEZMĚNILO. Tak a co teď? Mám více chuti věřit autorovi než Vašemu "nestatickému vidění" ruské vesnice.

0 0
možnosti

Maveric

1. 9. 2008 8:23
stále to samé Rusko/SSSR/

mám naprosto přesně stejné zážitky ze staveb s studěnčeskimi strojitělnymi brigádami z roku tuším 1974 či 5, Bogučarevo u Tuly...stavba kolchozní moštárny, tzv.výměnná brigáda "trudovoj seměstr" ti tupci by si měli rozmyslet včele s Putinem kam patří či do Asie či Evropy...pomůže jen EU a politika za obilí stroje

0 0
možnosti

Glock každopádně bez -e

1. 9. 2008 9:07
Re: stále to samé Rusko/SSSR/

Teď nechápu tu politiku "obilí za stroje" ... obojí se do Ruska dováží v množství ne malém ... co za to výměnou? 8-o

0 0
možnosti

Blbec z Xenemunde

1. 9. 2008 8:03
carma

;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D ;-D

0 0
možnosti

Lyndon

1. 9. 2008 7:59
jojo

všechny čtyri články jsou dobrý.R^

0 0
možnosti

Milan Kolář

1. 9. 2008 0:33
autor tam určitě byl

Jako študák jsem byl dvakrát na stavbách v SSSR. Já jsem si tenkrát bláhově myslel, že kolečko neznají jen na naší stavbě, že lomik byl důležitým nástrojem také jen tam a že nosílky jsou utkvělou představou o vrcholné technice také jen pro našeho stavbyvedoucího. Zdá se mi, že autor byl na stejných stavbách.

0 0
možnosti

hezoun

31. 8. 2008 23:01
Lempli

Proto jsou furt v(Y)protože jen chlastají vodku a na práci mají chudáky ženský.!!!!!!

0 0
možnosti

Glock každopádně bez -e

1. 9. 2008 7:54
Re: Lempli

Rusky makají, Rusové akorát všechno řídí ... jde 5 ženských s lopatami a 1 chlap bez nářadí ... ony budou makat a on to bude řídit. Rv 

0 0
možnosti

geo.novotny

31. 8. 2008 20:18
Procitam

vase clanky o Rusku se zajmem, protoze jsou osobnim svedectvim. Ano, mimo Moskvu ci jinna velkomesta je to porad jeste to stare, zbidacene Rusko. Moc se asi nezavdecite tem, co vykrikuji o "nove dobe", o "velmoci" a podobne. Velmoc netvori pouze nekolik tisic jadernych hlavic, ale treba i natrena vrata kravina ...

A kde jsou vsichni ti "anonymni" diskuteri, kteri napadaji kazdeho kdo napise neco normalniho? Ze by jim pri cteni Vaseho svedectvi dosly argumenty?

Zdravi, GeorgeX

0 0
možnosti

Vikina

31. 8. 2008 20:16
Naprosto nesmrtelné

články. Kdo tam nebyl, neuvěří. Koukám, že se tam po 40 letech vůbec nic nezměnilo.

0 0
možnosti
  • Počet článků 274
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1387x
Zprvu jsem hledal deníček, kam bych zapsal vzpomínky, vystrašen matčinou ztrátou paměti. Potom jsem se stal závislý na karmě a následně jsem rozpoznal, jak jsem si tím pěstoval ego a dal jsem si oddech, Ten co byl nakopnut vlastní botou, teď píše pro sebe a pro kohokoliv proto, aby si v sobě udělal jasno. Hemžící se myšlenky jsou chaotické. Je třeba je svázat a podrobit kritice, aby po nich něco zbylo.


Large Visitor Globe