Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
HK

fenix007

15. 8. 2008 13:15
Díky ..dnes to není o moc lepší

jsem sice nevoják ale mám kamaráda v armádě. Při vystrojování do mise v afghanistanu dostal ve vystrojaku o kousek mensi obleceni..jeho velikost nemeli. Nebo letosnim hitem z Kabulu byl raketovy utok pri kterem nefungovala sirena..sluzba si varila kafe a protoze v jedine zasuvce byla sirena...tak to na chvilku vymenili. Nutno dodat, ze to nebyli cesi. Ale zaverecny triumf je, ze delaji ve 24 hod provzu na smeny a je jich o 1 min. Kdyz se zminili veleni, tak jim bylo vysvetleno, ze oni jsou ve sluzbe 24 hod...vlastne by tam stacil jen jeden, ze? ;-D No odpovida to prvnimu cili. Mejte se krasne.

0 0
možnosti
V

VangelisCZ

15. 8. 2008 7:06
HÄ HÄ HÄ

Pěkný čtení poránu. Já jsem byl na vojně v roce 1998 a to mi bylo 27 let, takže za prvé mi tam velel poručík, terýmu bylo 23 a já jsem v té době už byl tři roky inženýrem. Samo, vojna v roce 1998 a ještě v Řečkovicích - to se nedá absolutně srovnat. Mimochodem, já jsem nastoupil na VŠ v roce 1991, to už katedry nebyly a na vojnu jsem nastoupil (v těch 27 letech) jako vojín (!). Ke konci ročního pobytu jsem se "vypracoval" na rotného. To bylo všechno. Žádný "četař absolvent".

A proč to všechno píšu? - no protože, i když jsem katedru nezažil, viděl jsem toho dost na to, abych si udělal názor na to, jak to tenkrát mohlo vypadat. A vy to popisujete úplně stejně. To je neuvěřitelný....

...ale dobře napsaný¨

R^

0 0
možnosti
B

Bucharovic

15. 8. 2008 5:09
No, docela dobrý

Jen to , před čím stojíte na té fotce je pokud se nepletu OT- 64 ( obrněný transportér kolový )  a nikoliv tank T - 55.;-)

0 0
možnosti

redan1

15. 8. 2008 7:47
Re: No, docela dobrý

Že bychom byli na návštěvě u bigošů?:-/ Je nutné vyfotit se před hradem a zámkem jako správný turista. :-)

Jinak každy tankový pluk měl i několik takových kousků. Rád bych vyhověl fotem našeho tanku, (poznám;-)) ale nemůžu najít;-(

0 0
možnosti
  • Počet článků 274
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1387x
Zprvu jsem hledal deníček, kam bych zapsal vzpomínky, vystrašen matčinou ztrátou paměti. Potom jsem se stal závislý na karmě a následně jsem rozpoznal, jak jsem si tím pěstoval ego a dal jsem si oddech, Ten co byl nakopnut vlastní botou, teď píše pro sebe a pro kohokoliv proto, aby si v sobě udělal jasno. Hemžící se myšlenky jsou chaotické. Je třeba je svázat a podrobit kritice, aby po nich něco zbylo.


Large Visitor Globe