Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RP

radim36

15. 8. 2008 10:55
generálská inpekce

Zajímavé bylo sledovat vyučující a vůbec vojenské zaměstnance katedry, když na výuku přišla inspekce , jacísi generálové. S některými to nehnulo vůbec, chovali se úplně stejně jako jindy a jiní vyučující měli po celou dobu inpekce doslova prdel staženou strachy.  Možná jsme byli výjimka, nevím, ale další generálská  inspekce  přišla na závěrečném soustředění. Jinak bych pár větičku věnoval jenomu bývalému spolužákovi z vyšky, který s námi začínal ve škole i v hospodách, ale pro nedostatek schopností musel už v prvním ročníku školu opustit. Dal se nalejt  a v době našeho druhého roku na katedře (třeťáku) už z něho byla typická poddůstojnická "guma" neschopná normální komunikace.

0 0
možnosti

redan1

13. 8. 2008 17:06
Jé, díky.

Jé, díky. Mám naplánovány ještě dva díly. Poslední den na katedře a Letní soustředění v Týně. Škoda že blogy neexistovaly před 20ti lety. Píšu hlavně, abych naštval dr. Alzheimra. Nějak se mi ty zážitky vytrácejí. Jestli to potěšilo ještě někoho tak z toho mám fakt radost.

0 0
možnosti
VK

waikiki

13. 8. 2008 18:36
Re: Jé, díky.

podle karmy soudím, že to potěšilo víc lidíR^

paráda, těším se na další díly... a dovolila jsem si dát na svůj blog odkaz na ten Váš:o)

0 0
možnosti
VK

waikiki

13. 8. 2008 16:37
parádní seriál!

zatím "karmuju" každý díl a těším se, co si přečtu příštěR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 274
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1387x
Zprvu jsem hledal deníček, kam bych zapsal vzpomínky, vystrašen matčinou ztrátou paměti. Potom jsem se stal závislý na karmě a následně jsem rozpoznal, jak jsem si tím pěstoval ego a dal jsem si oddech, Ten co byl nakopnut vlastní botou, teď píše pro sebe a pro kohokoliv proto, aby si v sobě udělal jasno. Hemžící se myšlenky jsou chaotické. Je třeba je svázat a podrobit kritice, aby po nich něco zbylo.


Large Visitor Globe