Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
GKB-

Glock každopádně bez -e

6. 8. 2008 14:36
Co tototo to?

Míkové se Vám tady v diskusi pěkně vybrečí.:-PRv

0 0
možnosti
V

vilous

6. 8. 2008 12:17
technický nesmysl

Tak milý autore, přesně takhle vznikají fámy.

1. Družice systému GPS pouze vysílají a neumějí nic přijímat (tedy jasně kromě synchronizačních a jiných pokynů provozovatele).

2.Kapesní zařízení (nyní GP přijímač i v mobilu) nejsou schopna podat takový výkon, aby je zachytila tisíce kilometrů vzdálená družice.

Takže pokud nějaké zařízení hlásí svoji aktuální GPS polohu, tak GPS souřadnice jsou jen vstupní informace, kterou toto zařízení dál předává jako normální vysílačka nějakým jiným obvykle pozemským způsobem.

Takže vážení uživatelé GPS - drtivá většina GPS nemá nic na vysílání, to byste poznali i na rozměrech a na ceně.

0 0
možnosti

redan1

6. 8. 2008 13:48
Re: technický nesmysl

Netvrdil jsem nikdy že navigace něco vysílá, tak neinformovaný nejsem. Popisoval jsem program. Nedostatečně jsem osvětlil funkci navigace. Jedná se samozřejmě o navigaci v mobilu. IMEi kód ostatně vypovídá o způsobu jak se dostane informace na web 

0 0
možnosti
VV

vladino

6. 8. 2008 11:39
Dálniční viněty

Dálniční viněty budou ještě horší! Nejen, že Velký bratr bude vědět, kdo se po dálnicích pohybuje, ale ještě si změří rychlost! :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 274
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1387x
Zprvu jsem hledal deníček, kam bych zapsal vzpomínky, vystrašen matčinou ztrátou paměti. Potom jsem se stal závislý na karmě a následně jsem rozpoznal, jak jsem si tím pěstoval ego a dal jsem si oddech, Ten co byl nakopnut vlastní botou, teď píše pro sebe a pro kohokoliv proto, aby si v sobě udělal jasno. Hemžící se myšlenky jsou chaotické. Je třeba je svázat a podrobit kritice, aby po nich něco zbylo.


Large Visitor Globe