Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
P

pasingr

22. 7. 2008 5:58
Také jsem

byl kyvadélkem nadšen, než jsem zjistil, že ho dovedu ovládat vůlí. Prostě se kývalo nebo točilo kam jsem chtěl. Zkuste si to. Prostě si přejte, aby se kývalo do stran nebo dopředu dozadu a ono to po chvíli skutečně udělá.

0 0
možnosti
PK

dolch

22. 7. 2008 7:38
Re: Také jsem

A dokážete si přát, aby se nekývalo a ono se nekýve? Já to dřív dokázal, dnes už to je s moji rukou, znavenou alkoholem, horší :-)

Jinak pěkný článek, díky!

0 0
možnosti
  • Počet článků 274
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1387x
Zprvu jsem hledal deníček, kam bych zapsal vzpomínky, vystrašen matčinou ztrátou paměti. Potom jsem se stal závislý na karmě a následně jsem rozpoznal, jak jsem si tím pěstoval ego a dal jsem si oddech, Ten co byl nakopnut vlastní botou, teď píše pro sebe a pro kohokoliv proto, aby si v sobě udělal jasno. Hemžící se myšlenky jsou chaotické. Je třeba je svázat a podrobit kritice, aby po nich něco zbylo.


Large Visitor Globe