Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
R

renek23

16. 10. 2009 10:11
VUML

Ti vaši spolužáci vás vraždili pohledy, protože si mysleli, že jste provokatér, který má vyzkoušet jejich skutečné politické názory. Ostatně nebyl to bezdůvodný strach. Taktiku, že některý soudruh provokatér řekl někde něco proti režimu nebo marxismu a pak čekal, zda se nějaká mřenka chytne na špek a on si udělá čárku, že odhalil kontrarevolucionáře, občas někde někdy použili. Hlavně za Stalina v Rusku a za Velkého Kormidelníka v Číně. Mnozí z těch, co vás vraždili pohledy, tu Svobodnou Evropu poslouchali nejspíš taky.

0 0
možnosti
PA

Pepan A2

20. 5. 2008 6:03
Můj bratranec na jednom školení VUMLu

poslouchal, jak jim přednášející tvrdil, že typické znaky vyspělé komunistické společnosti jsou - robotizace a automatizace v průmyslu. Logicky se zeptal, jestli to má znamenat, že Japonsko už je v komunismu a měl problém.;-D

0 0
možnosti
G

Greybeard+

20. 5. 2008 2:21
Vulkanický Upevňovač Marx Leninismu

to je dobrý, to jsem ještě neslyšel, znal jsem to pod názvem tlukoucí srdce strany, s kterým jsem se seznámil na Strahově. Při utkání Sparta v.Dynamo Kijev jsme si dovolili zaskandovat, Se Sovětským Svazem přišla bída na zem.

0 0
možnosti
Y

Yellow.Dog

19. 5. 2008 21:33
Se jim vyplatilo

Teď jim RSDr. automaticky překlopili na Mgr. a nikdo už ani nepozná, co je to za šmejdy. A v státních a polostátních institucích to jsou ti nejlepší odborníci. Ničemu tedy moc nerozumí, ale známých mají mezi politiky spousty a nikdo si nedovolí na ně šáhnout, protože by jim jinak komunisti z ODS a agenti STB z ČSSD zatli tipec. To jsme to dopracovali :-(

0 0
možnosti
  • Počet článků 274
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1387x
Zprvu jsem hledal deníček, kam bych zapsal vzpomínky, vystrašen matčinou ztrátou paměti. Potom jsem se stal závislý na karmě a následně jsem rozpoznal, jak jsem si tím pěstoval ego a dal jsem si oddech, Ten co byl nakopnut vlastní botou, teď píše pro sebe a pro kohokoliv proto, aby si v sobě udělal jasno. Hemžící se myšlenky jsou chaotické. Je třeba je svázat a podrobit kritice, aby po nich něco zbylo.


Large Visitor Globe