Kus chlapa

3. 05. 2009 10:21:00
Ležel na chirurgické misce a připomínal krevetku, pro pamětníky ponravu. Trochu bílé a růžové, co ještě před chvilkou bylo nechtěnou součástí sebe. Před nějakými 20ti lety se přihlásil bolestivým bodem na břiše a postupně zapouzdřen a eliminován, ozýval se, jen když se břicho naplnilo, nebo když jsem pocítil vztek.

Obava, která mně přivedla už v počátcích jeho existence k lékaři byla uchlácholena odborným odsudkem, že není přirostlý a že to nic není. Vadil zpočátku při utahování opasku, ale s rostoucím blahobytem se pas i s opaskem přesunul pod něj a lipom mi sloužil jako kontrolka, když jsem se zbytečně rozčiloval. Postupně ze mě vychoval kliďase, no alespoň jsem si to myslel. Nejsem si jist, ale možná byl zhmotněním vnitřního neklidu.

Pupence a novotvary se přihlašují náhle a dlouho zlobí. Před několika lety jsem na sobě vypátral dvě místa, kde se podobné bulky usalašily tak, aby nemohly být zlikvidovány na náklady pojišťovny. Hlodalo ve mně přesvědčení, že prvotní tělísko, bylo příčinou té inflace. Řekl jsem si, že by nebylo od věci toho návštěvníka vypudit.

Uplynuly dva roky a setkání s příbuznou, která se mi svěřila s podobnou zkušeností mně utvrdila v poznání, že se jedná o nějakou genetickou výhodu. Protože ta paní byla mnohem hubenější a bulky pod kůží patrné, operativní odstranění bylo z estetických důvodů logickým řešením.

Se změnou lékaře při vstupní kontrole jsem se po konzultaci rozhodl zbavit této zvláštnosti, která mne spolu se srostlými prsty u nohou, chlupatýma ušima, ocáskem na kostrči, ostny na páteři a kýlní kostí na temeni přibližovala spíš k ichtyosaurovi než k vrstevníkům.

Proměna v člověka je dnes snadná a bezbolestná. Jediné trauma, které jsem při operaci pocítil byl šrám, způsobený jehlou dr. Amtlera, kterou si narýsoval budoucí jizvu. Netrvalo to ani 10 minut a byl jsem o několik gramů lehčí, aniž bych musel cvičit. Mohl jsem si při té příležitosti požádat i o liposukci, když už tam byla ta díra, ale nebyla to jeho specializace. Teď už zbývá jen vyndat stehy.

Proti tomu co jsem ztratil, jsem získal mnohem víc. Nejen že jsem se přiblížil člověku, dokonce jsem získal znamení na místě, kam se zabodlo kopí římského vojáka. Už chybí jen stigmata na rukou a srdce plné lásky a příchod spasitele bude završen.

Autor: Daniel Řehák | neděle 3.5.2009 10:21 | karma článku: 12.80 | přečteno: 1501x

Další články blogera

Daniel Řehák

Spor o žlutou hvězdu

Rouška je symbolem doby. Všichni už alespoň jednou slyšeli názor, že dlouhodobě nošená rouška nebo respirátor je zdraví nebezpečná

13.9.2021 v 14:27 | Karma článku: 10.11 | Přečteno: 360 | Diskuse

Další články z rubriky Ostatní

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 20 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 12.79 | Přečteno: 235 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 17.53 | Přečteno: 407 | Diskuse

Olča Vodová

zdánlivě zadarmo

(svoje slunce si musíme najít sami, pokud ho nemůžeme najít, hledejme ho v sobě...,svoje slunce si musíme najít sami, pokud ho nemůžeme najít, hledejme ho v sobě...)

27.3.2024 v 21:18 | Karma článku: 5.06 | Přečteno: 104 | Diskuse

Karel Trčálek

Jak se pracovníci ve školství pomstili uličnímu výboru iFčil oslavujícímu Karlův úspěch

No, mám-li být upřímný, pomsta to byla hodně sladká. Však se taky hned ze všech stran slétly vosy a začaly si dávat do trumpety tak, že se div v té slaďounké šťávičce neutopily....

27.3.2024 v 10:51 | Karma článku: 30.89 | Přečteno: 580 | Diskuse
Počet článků 274 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1387

Zprvu jsem hledal deníček, kam bych zapsal vzpomínky, vystrašen matčinou ztrátou paměti. Potom jsem se stal závislý na karmě a následně jsem rozpoznal, jak jsem si tím pěstoval ego a dal jsem si oddech, Ten co byl nakopnut vlastní botou, teď píše pro sebe a pro kohokoliv proto, aby si v sobě udělal jasno. Hemžící se myšlenky jsou chaotické. Je třeba je svázat a podrobit kritice, aby po nich něco zbylo.

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...