Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Zdravíčko pro ruské vojáky.

Začal jsem uklízet abych připravil byt pro stavaře a dostal se mi do rukou dávno odložený amulet. Vrátil jsem se ve vzpomínce, jak mi tuhle volal bratr. „Našel jsem na internetu odkaz na fantastický léčivý nástroj. Koukni se na to, kde by to šlo sehnat. Kup to dvakrát, jednou pro mě a jednou pro matku. Já ti to zaplatím.

Našel jsem si na webu adresu nějaké esoterické prodejny, která inzerovala onen zázrak. Nazýval se Medion a sliboval úžasný účinek. Doprovázela ho legenda o tom, jak se bez něj ruští vojáci neobejdou a pilné nošení vede k dokonalé imunitě před všelikými chorobami, rychlému zacelování ran, neutuchající energii a vyhýbání kulek (kdo by je chtěl mít nakřivo?). Co bych pro bratra neudělal. Jestli je to jen nějaký amulet, tak to matce neuškodí a cestu do Prahy mám. Tak uvidíme.

Dorazil jsem na určenou adresu. Místnost připomínala spíše zásilkovou službu než obchod.
Přesto mně upoutaly nějaké vzorky a letáky. Ptám se na Medion. Ano,  máme to tady. Je to opravdu účinné. Zákazníci tvrdí, že od té doby nebyli nemocní, odpovídá mi udržovaná paní, nejspíš majitelka obchodu. A hned mi nabízí sáček s přívěskem a nadšeně se rozpovídala o vlastnostech dalších zdravotních a kosmetických přírodních prostředků, převážně importovaných z Ruska.

Prohlížím si zběžně leták. Je tam podrobný návod a složení, vypadá to seriózně, s originálem i českým překladem.  Ptám se paní. A vy jste ho zkoušela? Ani ne, on se mi moc nelíbí. (No jo fešanda) Dejte mi dva. Koukám na něj. Opravdu nevzhledná asfaltová placička v jakémsi umělohmotném kroužku bílé barvy. Uznávám. Designéři se nevyznamenali.

A ještě ten olej ze sibiřské sosny, co s ním máte tak skvělé zkušenosti. Tady je aspoň zřejmý bezprostřední účinek. „Jedna kapka denně na jazyk nebo do sklenice s vodou  a uvidíte jak se vám rýma vyhne obloukem. Tak já vám to sečtu. To máme Medion po 950,- 2x a sosnové kapky 450,- Dostanu celkem 2350,- Kč.“ Věděl jsem že Medion je skoro za tisíc, kapky ve flaštičce pro Ferdu mravence trochu předražené. Ale co zdraví mám jen jedno a moje investice je jen těch 450,-.

Odcházím s pocitem poněkud okradeného. Zpáteční cestou, ve vlaku znovu otvírám prospekt na Medion a pocit houpaného se znásobil. Složení: radioaktivní hornina, medvědí chlupy sviští sádlo, mumio atd., atd.a ještě asi 20 dalších ingrediencí, neméně exotických. Začínám mít k tomu kousku asfaltu trochu respekt. Dozimetr na měření radioaktivity jsem si na cestu nepřibalil a chlupy ve směsce nevidím.  Prostrkávám tenkým otvorem přiloženou nit a podle návodu reguluji, aby to zasahovalo někam do oblasti solar plexus.

Musím to vyzkoušet. Přeci nedáme starej mame něco co by jí skolilo.  Věším si amulet kolem krku. Po několika hodinách cítím, že se mi poněkud přitížilo. Přesně podle prospektu! Prvních několik dní po 4-6 hodinách a potom už celé dny. Trpělivě dodržuji předepsané pokyny a těším se, že budu také neprůstřelný jako Nikola Šuhaj. Netrpěl jsem zrovna žádnou chorobou, sosnový olej nejspíš zlikvidoval kromě sliznice i rýmu. Předal jsem amulet matce, po té co jsem ho podle návodu nechal vymrazit v ledničce, aby se zbavil mé negativní karmy. (Lednička klekla do půl roku :) 

Po čtrnácti dnech se ptám matky. Tak jak jsi na tom se zdravím? „Co nenosím ten přívěsek tak je mi skvěle“ Volám bráškovi, kterému jsem druhý Medion obratem zaslal. „Člověče musel jsem to sundat. Měl jsem pocit, že mi něco sedí na hrudi a pořád jsem usínal“, povídá.

Po nějakém čase se oba amulety sešly u mě. „Hele já to doma nechci. Bylo mi z toho mdlo“, říká matka.  „Myslel jsem že to budeš chtít taky vyzkoušet“ dodal k předávce bratr a přidal tak další indicii o tomhle prostředku.

Po té co jsem málem přejel jednu babičku a obrousil svodidla na dálnici, jsem amulety uzavřel do olověné krabičky a tam by spaly nadále, kdybych je ovšem znovu neobjevil. Teď zase testuji a už na mně padá znovu ta sladká dřímota. Nosit na hrudi tenhle šém si vezme hodně energie.

Je mi to jasné! Pokud to není založeno na nějakém šamanském působení, rozhodně to v Rusku neponechali náhodě a podepřeli pár gramy plutonia. To aby se ti natolik přitížilo, že ozdravný efekt po odebrání je zřejmý. Inu, za zdraví a za blbost se platí.

Autor: Daniel Řehák | středa 29.10.2008 15:25 | karma článku: 22,03 | přečteno: 2519x
  • Další články autora

Daniel Řehák

Spor o žlutou hvězdu

Rouška je symbolem doby. Všichni už alespoň jednou slyšeli názor, že dlouhodobě nošená rouška nebo respirátor je zdraví nebezpečná

13.9.2021 v 14:27 | Karma: 11,10 | Přečteno: 360x | Diskuse| Společnost

Daniel Řehák

Národní nebo nadnárodní ekonomika?

Letmé setkání se zaměstnancem v automobilovém průmyslu mi přineslo pár kusých informací o očekávání a vývoji výroby a prodeje v této, pro ČR klíčové branži, z nichž lze vyvodit některé asociace a závěry.

18.6.2020 v 20:01 | Karma: 13,03 | Přečteno: 416x | Diskuse| Ekonomika

Daniel Řehák

EU za každou cenu

V roce 2003 jsem v referendu volil EU. Ve skutečnosti jsem volil vlastní iluzi. Představa, že EU do ČR přinese prosperitu a zmírnění ekonomické nerovnováhy, byla velkým omylem mnoha českých občanů.

7.9.2018 v 11:30 | Karma: 32,18 | Přečteno: 885x | Diskuse| Politika

Daniel Řehák

Osmašedesátý

Probuzen v 5 ráno otcem, sledoval jsem nekonečný proud tanků a zásobovacích náklaďáků přijíždějících po Ústecké hlavní třídě z někdejší NDR. Bylo to 5 dní poté, co jsme se vrátili z cesty po severní Evropě.

21.8.2018 v 0:00 | Karma: 13,49 | Přečteno: 367x | Diskuse| Srpen 1968

Daniel Řehák

Nevěřím.

Francii pro jejich zradu spojenecké smlouvy ČSR, i za to, že jí k tomu Velké Británie tenkrát pomohla. Nevěřím Německu, za podvodný důvod k rozpoutání 2.světové války.

14.4.2018 v 14:31 | Karma: 40,90 | Přečteno: 1734x | Diskuse| Politika
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Spousta obětí střelby mohla být zachráněna, řekla matka Rakušanovi

25. dubna 2024  16:02,  aktualizováno  18:09

Na jednání výboru pro bezpečnost Sněmovny kvůli snaze opozičního ANO zřídit vyšetřovací komisi k...

Digitální stavební řízení od července bude, slíbil Bartoš. Provoz přirovnal k D1

25. dubna 2024

Ministr pro místní rozvoj Ivan Bartoš ve čtvrtek prohlásil, že digitální stavební řízení bude...

Deník Metro rozšiřuje regionální zpravodajství a zvyšuje náklad

25. dubna 2024

Deník Metro z portfolia mediální skupiny MAFRA posiluje přítomnost v regionech a zároveň zvyšuje...

Podvody přesáhly pět milionů, žalobce viní pojišťováka i jeho otce lékaře

25. dubna 2024  16:23

Z pojistných podvodů s celkovou škodou přesahující pět milionů korun obžaloval krajský státní...

Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO

Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.

  • Počet článků 274
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1387x
Zprvu jsem hledal deníček, kam bych zapsal vzpomínky, vystrašen matčinou ztrátou paměti. Potom jsem se stal závislý na karmě a následně jsem rozpoznal, jak jsem si tím pěstoval ego a dal jsem si oddech, Ten co byl nakopnut vlastní botou, teď píše pro sebe a pro kohokoliv proto, aby si v sobě udělal jasno. Hemžící se myšlenky jsou chaotické. Je třeba je svázat a podrobit kritice, aby po nich něco zbylo.


Large Visitor Globe