Když přestaneme rozlišovat
Pokud vyloučíme genocidu muslimů, je cesta k zpřijatelnění islámu jen v definování zásad pro soužití s jinověrci a bezvěrci. Tam, kde je muslimská populace v menšině a bez vlivu, je stanovení vztahu k muslimské víře možné a nutné zákonem, konkrétně a co nejdříve. Změna zákona stanoveného koránem je totiž pro vykladače Koránu nepřijatelná. Vymýcení víry z mysli věřících není možné přímo a rychle. I když z historie máme příklad rozhodného omezení jejího vlivu,
Japonský šógun v 17. století se na jednom z japonských ostrovů postavil pronikání křesťanství. Zjistil, že ztrácí vliv na své obyvatele a rozpoznal budoucí ohrožení. Seznámil se s podstatou víry a nechal své pokřtěné obyvatele veřejně šlapat na obraz bohorodičky. Tím deklarativně zostudil a podlomil jejich víru. Ti, co se nepodvolili, byli přivázáni na pobřežní mangrovy a mučeni prorůstáním výhonků před zraky svého pastýře, portugalského kněze, nuceného k odpadnutí od víry. Zmítán rozporem mezi křesťanskou láskou ke svým ovečkám a zřeknutím se víry, učinil to veřejně a zpochybnil své misijní poslání před věřícími a zlomil jejich odhodlání. (Šúsaku Endó, Mlčení)
Tato metoda je pro naši společnost, traumatizovanou válkami a genocidou, nepřijatelná. Pod vlivem koránu žijí stamilióny lidí a prosperují ekonomicky i populačně. Náboženství, které ještě v dobách Hanzelky a Zikmunda mělo nádech romantiky, se stalo hrozbou. Slova na papíře unesou všechno. Důležité je, co se z Koránu dostane do mysli.
Církevní instituce nejsou o víře, ale o využití k ochraně a později k zneužití věřících k bezbožným cílům. Centralizovaná církev katolická ztratila duchovní vliv na většinu obyvatelstva, ale svůj ekonomický a kulturní vliv si snaží udržet. Její dny v původní podobě byly sečteny.
Kdybychom si chtěli představit, jak fungují islámské struktury, musíme je přirovnat k organizaci protestantské církve a jejích sektářských odnoží, ale 100%-ní působností na obyvatele. Demokratičtější uspořádání obou těchto církví se týká jen řízení církve a výběru náboženských autorit. Mysl věřících je pečlivě zkoumána a pod kontrolou vůdčí osobnosti náboženské buňky.
Ano v islámu a protestantské církvi máte mnohem méně soukromí pro své myšlenky než u katolíků, kterým stačí, když poslušně platíte desátky. Proto odluka církve od státu zničila duchovní vliv této, dříve dominantní síly. Byl to jeden z nástrojů řízení státu a hlavně k manipulaci obyvatel, vedoucí před hlavně děl a pušek první světové války.
Chtěli li bychom zadržet hrozbu války mezi světem islámu a světem židů a křesťanů, museli bychom dát čas muslimské společnosti, aby sama ze své ideologie vyloučila agresivní a xenofobní prvky. Zatím toho není schopna a jakýkoliv tlak ji zatvrdí a islámská inkvizice v nejrigidnější podobě zvítězí na staletí. Důsledná likvidace duchovních špiček povede jen k větší frustraci řadových věřících a následné vzpouře.
Instituce Islámu i křesťanství, během svého vývoje zažívá období růstu, šíření a úpadku. V porovnání s křesťanstvím je ovšem islám úspěšnější, protože lépe vyhovuje sobecké podstatě člověka. Tam, kde křesťanství nabízí lásku a bezpohlavní nanebevzetí, islám se podbízí rájem plným světských požitků. Tam, kde křesťan do své komunity bezvěrce a jinověrce vábí, islám rozděluje silou na ty, kteří přijali a ty, kteří odmítají. Takovým se život znepříjemňuje a často i bere, neboť jsou míň než pes.
Mobilizovat společnost, ve které lidé vyrůstají ve stínu nekompromisního proroka je jednoduché a bude mít proti bezbožným státům západu nekončící zástup bojovníků. Židokřesťanská kultura směřuje k nahrazení bojujícího člověka golemem a robotem a proti svatým bojovníkům nastrčí stroje. Tahle válka se nedá vyhrát bez ideologie a společnost, ve které všichni slouží zisku, jehož 90% vlastní 1% vyvolených, postrádá motivaci k umírání. Bude ji nahrazovat pocitem ohrožení a primitivní nenávistí, která bude zabíjet ty prosté a chudé na obou stranách.
Multikulturní přístup není o toleranci, ale o důslednosti a jasných postojích tam, kde vám druhá strana upírá svobodnou volbu. Paušalizováním toho, co se děje na Blízkém východě a v Africe směřujeme k nenávisti a válce.
Daniel Řehák
Spor o žlutou hvězdu
Rouška je symbolem doby. Všichni už alespoň jednou slyšeli názor, že dlouhodobě nošená rouška nebo respirátor je zdraví nebezpečná
Daniel Řehák
Národní nebo nadnárodní ekonomika?
Letmé setkání se zaměstnancem v automobilovém průmyslu mi přineslo pár kusých informací o očekávání a vývoji výroby a prodeje v této, pro ČR klíčové branži, z nichž lze vyvodit některé asociace a závěry.
Daniel Řehák
EU za každou cenu
V roce 2003 jsem v referendu volil EU. Ve skutečnosti jsem volil vlastní iluzi. Představa, že EU do ČR přinese prosperitu a zmírnění ekonomické nerovnováhy, byla velkým omylem mnoha českých občanů.
Daniel Řehák
Osmašedesátý
Probuzen v 5 ráno otcem, sledoval jsem nekonečný proud tanků a zásobovacích náklaďáků přijíždějících po Ústecké hlavní třídě z někdejší NDR. Bylo to 5 dní poté, co jsme se vrátili z cesty po severní Evropě.
Daniel Řehák
Nevěřím.
Francii pro jejich zradu spojenecké smlouvy ČSR, i za to, že jí k tomu Velké Británie tenkrát pomohla. Nevěřím Německu, za podvodný důvod k rozpoutání 2.světové války.
Daniel Řehák
Proč s nimi zaváží Evropu a ještě jim připravuje zázemí?
Proberme si, co o něm víme. Narodil se v roce 1930 jako Schwartz György v maďarské židovské rodině (později Soros) a dobu války prožil inkognito v křesťanské rodině v Budapešti.
Daniel Řehák
Napoleon s Hitlerem se drží za ruce.
Zase s těžkým srdcem volit menší zlo. Obracet přesvědčené k volbě oponenta je ztráta času. Spadnout do klubu přesvědčených, však vyžaduje mravenčí práci agentů cizích mocností. Máme unikátní možnost,
Daniel Řehák
Rádio Flus
Že se mnou manipulují v komerčních televizích, vím. Jako vařené žáby jsme si postupně zvykli na reklamní bloky komerčních televizí, málem přesahující délku filmů.
Daniel Řehák
Můžeš mi vysvětlit jak ty, vysokoškolák, můžeš volit Zemana?
Kolik lidí člověk zná tak, aby si s nimi mohl hlouběji popovídat o politických názorech. Desítky? Pro některé z nich jsem byl přírodním úkazem. Stejný dojem jsem o nich získal i já.
Daniel Řehák
Darwin
Pokud nepocházíme z opice, pak ústecký orangutan Ňuňák (děsné jméno, ale o mrtvých jen dobře), to svým utracením potvrzuje. Přes svou neuvěřitelnou lidskost patří ke zvířatům.
Daniel Řehák
ANO na pochodu
Stejně jako v roce 1918, 1938, 1948, 1968, 1989, bylo politické směřování výraznou ideologickou změnou, i nyní, ač se to nezdá, je volební výsledek v ČR na pozadí světových událostí, krizí dosavadního modelu ovládání.
Daniel Řehák
Budování matrixu
Budování matrixu probíhá v několika fázích. Výsledkem je informační pole, ve kterém se lidé pohybují, které si většina neuvědomuje a z něhož exponovaní a prozíraví občané nemohou vystoupit bez následků.
Daniel Řehák
Očekávání
je příčinou rozdílného hodnocení parlamentních voleb. Každý má nějaké politické ukotvení. Od toho se odvíjí naše (ne)spokojenost s výsledky, doufejme, že dosud nezfalšovanými.
Daniel Řehák
Pražský Orloj – aktualizace
Až po opravě opět odkryjí Pražský orloj, měli bychom ty svaté, které nikdo už pořádně ani nezná nahradit novými ikonami. Neměli bychom zapomenout ani na ještě žijící proslavené Čechy.
Daniel Řehák
Kdyby Trump.
byl skutečně příznivcem alternativ, jak si o něm někteří snili. Kdyby byl opravdu sympatizant Putina. Kdyby se chtěl nějak vymanit z nátlaku vlivných zástupců Deep state, nabízí se metoda a návod na likvidaci protivníků
Daniel Řehák
Mešity kam se podíváš
Chcete-li vidět, jaká čeká budoucnost západní Evropu za pár let, nemusíte do Turecka. Za humny na Balkáně máte zemi, kde se vliv islámu nejen nevytratil, ale ještě posílil.
Daniel Řehák
Všetci kradnů
Proslavené rčení má v sobě dvě poselství. První, že pan B se potkává jen se sobě podobnými a druhé, že demokracie to umožňuje. Její princip spočívá v rovnováze vlivných skupin.
Daniel Řehák
Mediální lynče
A je to tu zase, Byla zažehnuta nová pochodeň. Zvedl ji hlavní kritik skupiny Ortel. Je přirozeně citlivý na známky rasizmu a povolán je zde cenzurovat. A přidává se celá suita těch, co razí svou jedinou pravdu, protože
Daniel Řehák
Reklamní smog
Reklamní produkt socialistické československé televize, byl tenkrát velký počin. Děti se těšily na animovaného pana Vajíčko, mezi informacemi, že existují i výrobci, jejichž produkty jsou dostupné nebo neprodejné.
Daniel Řehák
Angela nám to vysvětlí.
Achtung! Vy Češi, vy zlobíte. Vaše politická garnitura nám v Háchově tradici vyhoví. Kdyby ne, tak vám náš váš vlastenecký průmysl přesuneme jinam a pak teprve přilezete ke křížku.(pardon, k půlměsíci).
předchozí | 1 2 3 4 5 6 7 ... | další |
- Počet článků 274
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1387x
Large Visitor Globe
Seznam rubrik
- http://danielrehak.blog.idnes.
- MAŠÍBL
- Cestovatelské
- Sny
- Vojna
- Anekdoty
- Úvahy
- Poutník
- Osobní
- Nezařazené