Označen a vinen

31. 10. 2011 20:41:06
To jste si pomohl, co? Osopil se na mne z dálky rtuťovitý důchodce. Vzal jsem si totiž v supermarketu přepravku, z košíku plného prázdných krabic, na potraviny, které už mi padaly z rukou. Přiblížil jsem se k vozíku a teprve u něj jsem spatřil i nějaké zboží, co jsem před tím přehlédl. Vrátil jsem pánovi přepravku a objasňoval, jak jsem vozík považoval za erární, kam zaměstnanci vyhazují prázdné obaly, ale bylo mi jasné, že už pána nepřesvědčím. Pro něj zůstanu hulvátem, který si bere z cizího. Nějak se s tím budu muset vyrovnat.
To je celkem běžné, že se z nějakého automatismu stanete podezřelými ze zlodějiny. Obchod se sportovním zbožím jsem navštívil s dcerou za účelem nákupu nějakých doplňků. Zatímco si dcera zkoušela v kabině jakési triko, uviděl jsem její batoh, odložený u jednoho věšáku. Uchopil jsem ho za poutko a zdvihl s myšlenkou na to, jak jí vynadám, že si nedává pozor na své věci. "Neberte mi můj batoh!" zakřičela na mně šik slečna, na kterou jsem předtím z dlouhé chvíle se zalíbením hleděl. Moje breptání o podobnosti jejího zavazadla s dceřiným zavazadlem, jen zvyšovalo trapnost okamžiku. Dcera ho ssebou dnes neměla, takže žádný důkaz o mé bezůhonnosti jsem neměl. Tak rychle jsem z žádného obchodu ještě nevypadl. Byla i chvíle, kdy už šlo do tuhého. Šel jsem tehdy skrz velké sídliště v ošuntělých šatech. Sbírali jsme kamení z pole, v rámci brigády, na kterou nás poskytl projektový ústav státnímu statku, v rámci utužování svazku pracující inteligence s rolníky. Mne a přísného pána s vlčákem, odděloval pás okrasných křovin. Volal na mně: "pojďte sem, ke mně!" Asi něco potřebuje, říkám si, a bezelstně se prodírám porostem. "A už vás mám! Půjdete se mnou!" Uchopil mně v podpaží a aby dodal svým slovům důrazu, pumpoval vlčáka k vzteklému vrčení. Pořád jsem nechápal a nakloněn ku pomoci, ptal jsem se co potřebuje. Dovedl mne do jedné z novostaveb a postavil před nějaké dveře. Po chvíli se otevřely dveře a desetiletá dívenka jen řekla. "To není on." Napjatá atmosféra trochu polevila. Zmohl jsem se na dotaz. "Tak doufám, že se dozvím o co tu jde?" Povídá; "sídliště obchází jakýsi "fantom" v modrákách a tmavé bundě, který zvonl na byty, krade a obtěžuje mladé dívky." Být kukátko ve dveřích víc zamlžené, nebo se více podobat onomu delikventovi, mám zaděláno na problém po celý život. Z toho plyne poučení. 1. Neberte papírové krabice v supermarketu, nevíte, kdo si je přivlastnit před vámi. 2. Nezvedejte cizí batohy, může na nich ulpět vaše DNA. 3. Nechoďte v montérkách po sídlišti, mohli by jste být označeni za pedofily A jestli si myslíte, že když nebudete dělat nic, tak nic nezkazíte, tak vězte! Je li vám souzeno být označeni, neutečete tomu.
Autor: Daniel Řehák | pondělí 31.10.2011 20:41 | karma článku: 14.21 | přečteno: 1293x

Další články blogera

Daniel Řehák

Spor o žlutou hvězdu

Rouška je symbolem doby. Všichni už alespoň jednou slyšeli názor, že dlouhodobě nošená rouška nebo respirátor je zdraví nebezpečná

13.9.2021 v 14:27 | Karma článku: 10.11 | Přečteno: 360 | Diskuse

Další články z rubriky Ostatní

Ladislav Jakl

Dělají z nás ženy! Nebo jen hlupáky?

Jsme všichni obětmi tajemného spikleneckého experimentu, kdy pomocí přísad do potravin globální vládci nadělají z chlapů zženštilé hermafrodity, neschopné plodit děti?

28.3.2024 v 18:55 | Karma článku: 22.19 | Přečteno: 322 | Diskuse

Milan Šupa

Čerpejme sílu ke vzestupu z prožití reality Ducha

Myslím, tedy jsem! Tato slova jsou lež! Jsou omylem! Kdo je akceptuje, sází na falešnou kartu a promrhává svůj život. Ztotožňování vlastní jsoucnosti s rozumem a myslí je tou největší tragédií, která nás může postihnout.

28.3.2024 v 16:13 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 41 | Diskuse

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 24 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 15.12 | Přečteno: 287 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 19.76 | Přečteno: 505 | Diskuse
Počet článků 274 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1387

Zprvu jsem hledal deníček, kam bych zapsal vzpomínky, vystrašen matčinou ztrátou paměti. Potom jsem se stal závislý na karmě a následně jsem rozpoznal, jak jsem si tím pěstoval ego a dal jsem si oddech, Ten co byl nakopnut vlastní botou, teď píše pro sebe a pro kohokoliv proto, aby si v sobě udělal jasno. Hemžící se myšlenky jsou chaotické. Je třeba je svázat a podrobit kritice, aby po nich něco zbylo.

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...

Stále víc hráčů dobrovolně opouští Survivor. Je znamením doby zhýčkanost?

Letošní ročník reality show Survivor je zatím nejkritizovanějším v celé historii soutěže. Může za to fakt, že už...