MAŠÍBL

Daniel Řehák

Už zase to UFO!

Poprvé jsem ho potkal ještě jako kluk v dětském pokoji. Ne a ne usnout a najednou se světlo od pouliční lampy kombinované se stínem lustru se nad skříní spojilo v obživlého mužíčka a ten mi nasekal rákoskou. Pak už nevím. Usnul jsem.

18.7.2008 v 15:25 | Karma článku: 11.12 | Přečteno: 1089 | Diskuse

Daniel Řehák

Zkuste si zavěštit podle knihy Proměn

Zajímal jsem se trochu o astrologii a proto se mi nevyhnulo věštění I-ting, vycházející z východní filosofie. Naučit se z manuálně házených dřívek nebo mincí skládat čínské praznaky a potom z nich číst podle pravidel, je trochu zdlouhavé a nepohodlné. Proto jsem uvítal možnost stáhnout si program I-GING, který to vše zajistil za mne. Nainstaloval jsem ono vesmírné orákulum . A legrace mohla začít.

14.5.2008 v 0:17 | Karma článku: 13.94 | Přečteno: 1345 | Diskuse
Počet článků 274 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1387

Zprvu jsem hledal deníček, kam bych zapsal vzpomínky, vystrašen matčinou ztrátou paměti. Potom jsem se stal závislý na karmě a následně jsem rozpoznal, jak jsem si tím pěstoval ego a dal jsem si oddech, Ten co byl nakopnut vlastní botou, teď píše pro sebe a pro kohokoliv proto, aby si v sobě udělal jasno. Hemžící se myšlenky jsou chaotické. Je třeba je svázat a podrobit kritice, aby po nich něco zbylo.