http://danielrehak.blog.idnes.

Daniel Řehák

Chrousti

Bylo jich tisíce a vylétali z parku na Sadovou ulici. Jako malé vrtulníky se nám rojili kolem hlavy a my, děti jsme za nimi běhali a snažili se je chytit za letu. Sedali si na chodník a lezli po všem, co bylo v dosahu.

7.5.2013 v 9:13 | Karma článku: 14.44 | Přečteno: 640 | Diskuse

Daniel Řehák

Věrná milenka

Po mnoha bezesných nocích jsem se konečně dočkal. Trochu jsem popil a cestou k domovu jsem ji uviděl v malé večerce na rohu. Smála se na mně, protože jsme se dobře znali a párkrát jsme se spolu už zkoušeli seznámit. Zatím to bylo jen na veřejnosti a ve vší slušnosti. Do společnosti jsem s ní zatím nechodil, byla to přece jen povrchní známost a moc se to nehodilo.

4.11.2008 v 7:01 | Karma článku: 16.64 | Přečteno: 1754 | Diskuse
Počet článků 274 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1387

Zprvu jsem hledal deníček, kam bych zapsal vzpomínky, vystrašen matčinou ztrátou paměti. Potom jsem se stal závislý na karmě a následně jsem rozpoznal, jak jsem si tím pěstoval ego a dal jsem si oddech, Ten co byl nakopnut vlastní botou, teď píše pro sebe a pro kohokoliv proto, aby si v sobě udělal jasno. Hemžící se myšlenky jsou chaotické. Je třeba je svázat a podrobit kritice, aby po nich něco zbylo.